ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

Borderlands 3 با انتشار تیزری به طور غیر رسمی تایید شد [تماشا کنید]

استودیو گیرباکس تیزر جدیدی را منتشر کرده که به طور مشخصی به نسخه جدیدی از سری بوردرلندز که احتمالا Borderlands 3 خواهد بود اشاره می‌کند. این تیزر بیشتر از همه ما را برای لایواستریمی که ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۷ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۹:۲۱

استودیو گیرباکس تیزر جدیدی را منتشر کرده که به طور مشخصی به نسخه جدیدی از سری بوردرلندز که احتمالا Borderlands 3 خواهد بود اشاره می‌کند.

این تیزر بیشتر از همه ما را برای لایواستریمی که فردا ساعت ۱۰:۳۰ شب به وقت تهران برگزار می‌شود هیجان زده می‌کند. طی این ویدیو اشاره خاصی به دنیای جدیدی که در آن قدم خواهیم گذاشت، داستان بازی و دشمنانی که با آن‌ها روبرو خواهیم شد نمی‌شود و تنها با المان‌هایی روبرو هستیم که به طور مشخصی به سری بوردرلندز ربط دارند.

طی ماه‌های اخیر شایعات زیادی در مورد Borderlands 3 در سطح اینترنت منتشر شده و انتشار این ویدیو قطعا روی هیجانی که طرفداران این سری برای قسمت جدید دارند، تاثیر قابل مشاهده‌ای خواهد گذاشت.

همچنین گیرباکس با انتشار چنین ویدیویی نشان می‌دهد که بعد از انتشار ۲ نسخه اصلی، حال سری بوردرلندز دارای سبک و چارچوب مختص به خودش است که کاربران با کوچک‌ترین نشانه‌هایی آن‌ها را تشخیص خواهند داد.

پیش از این هم گیرباکس با انتشار عکسی به معرفی بازی جدید خود اشاره کرده بود. البته هنوز به طور مشخصی چه در این عکس و چه ویدیو بالا به در دست توسعه بودن Borderlands 3 اشاره نشده بود اما با توجه به آن که نزدیک به ۷ سال از انتشار نسخه دوم این سری می‌گذرد، عرضه یک قسمت دیگر از این مجموعه پرطرفدار چندان دور از انتظار نیست.

همچنین در جریان مراسم PAX West سال گذشته سران استودیو گیرباکس اعلام کردند که در حال کار روی پروژه‌ای هستند که بیشتر طرفداران انتظار معرفی آن را دارند؛ موضوعی که می‌تواند سرنخ مناسبی برای تایید معرفی Borderlands 3 در لایو استریم فردا شب باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی