ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

حالت تاریک
تکنولوژی

واتساپ یک قدم دیگر به ارائه حالت تاریک نزدیک شد

برای کاربران گوشی‌های هوشمند، تنها خواندن دو کلمه کافیست که آن‌ها را به نصب یک اپلیکیشن جدید یا آپدیت یک اپ قدیمی ترغیب کند. این دو کلمه چیزی نیستند جز Dark Mode یا حالت تاریک ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۸ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۲:۰۰

برای کاربران گوشی‌های هوشمند، تنها خواندن دو کلمه کافیست که آن‌ها را به نصب یک اپلیکیشن جدید یا آپدیت یک اپ قدیمی ترغیب کند. این دو کلمه چیزی نیستند جز Dark Mode یا حالت تاریک که این روزها میان کاربران طرفداران بسیار زیادی یافته است.

به لطف فعالسازی حالت تاریک، پس‌زمینه اپلیکیشن‌ها به رنگ تیره در می‌آید تا پس‌زمینه‌های سفید با نور زیادی که تولید می‌کنند چشمان‌تان را آزار ندهند. این ویژگی به قدری در چشم کاربران مفید ظاهر شده که گوگل و اپل قصد دارند در اندروید Q و iOS 13 آن را به صورت فراگیر به کل محیط سیستم عامل گسترش بدهند.

به گزارش وبسایت WABetaInfo، واتس‌اپ یکی از اپلیکیشن‌هایی است که به زودی این قابلیت را برای نسخه اندروید خود ارائه خواهد کرد. با دریافت آخرین نسخه بتای واتس اپ برای اندروید (نسخه 2.19.82) می‌توانید به ویژگی حالت تاریک دسترسی پیدا کنید.

حالت تاریک

حالت تاریک مدتی است که برای نسخه iOS واتس اپ ارائه شده، اما در اندروید هنوز در مرحله تست بتا به سر می‌برد و در حال حاضر فقط به منوی تنظیمات محدود شده. نکته بعد اینکه با توجه به اسکرین‌شات‌های منتشر شده، به نظر می‌رسد حالت تاریک نسخه اندروید پس‌زمینه را تماما به رنگ مشکی در نمی‌آورد و رنگی که مشاهده می‌کنید، خاکستری تیره خواهد بود.

این بدان معناست که در نمایشگرهای امولد، نباید با فعالسازی حالت تاریک واتس اپ انتظار کاهش مصرف باتری را داشته باشید که مطمئنا برای کاربران دیوایس‌های دارای این نوع نمایشگر خبر خوشحال‌کننده‌ای نیست.

اما در کنار حالت تاریک، آخرین نسخه بتای واتس اپ نام فایل‌های صوتی را به نوار پخش آن‌ها اضافه کرده که در نسخه‌های قبلی اثری از آن دیده نمی‌شد. برای دریافت این نسخه بتا و امتحان ویژگی‌های جدید می‌توانید همین حالا به پلی استور گوگل مراجعه نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • mahdi_asdn
    mahdi_asdn | ۸ فروردین ۱۳۹۸

    اخه چرا اینقدر مانور میدن یه قابلیت خوب و کاربردیه دیگه. از خیلی وقت قبل هم بوده. نمیدونم چرا نمیشه جز قابلیت پیشفرض ی اپ. برام تعجبه

  • Hassan Hossein Pour
    Hassan Hossein Pour | ۸ فروردین ۱۳۹۸

    برا من ۲.۱۹.۸۵ هست از کجا باید فعال کنم

  • LOGANLEGEND
    LOGANLEGEND | ۸ فروردین ۱۳۹۸

    خسته نباشه

مطالب پیشنهادی