ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

حالت تاریک اپلیکیشن توییتر برای کاربران iOS تاریک‌تر می‌شود

توییتر در سال 2016 حالت تاریک را برای اپلیکیشن و وبسایت خود معرفی کرد تا خواندن توییت ها را در محیط های کم نور راحت تر کرده و چشم کاربران را کمتر تحت فشار قرار ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۹ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۹:۰۰

توییتر در سال 2016 حالت تاریک را برای اپلیکیشن و وبسایت خود معرفی کرد تا خواندن توییت ها را در محیط های کم نور راحت تر کرده و چشم کاربران را کمتر تحت فشار قرار دهد.

حالا مدیران توییتر تصمیم گرفته اند گزینه های بیشتری را به حالت تاریک اپلیکیشن خود اضافه کنند که فعلاً در اختیار کاربران نسخه iOS (آیفون و آیپد) قرار داشته و احتمالاً در آینده برای گوشی های اندرویدی نیز عرضه خواهند شد.

حالت تاریک

در نسخه جدید اپلیکیشن توییتر برای iOS، سه حالت تاریک در نظر گرفته شده؛ نخستین حالت Dim نام دارد که در واقع همان حالت تاریک قبلی بوده و با ترکیبی از رنگ های آبی و خاکستری، استفاده از سرویس توییتر در محیط های کم نور را لذت بخش تر می کند.

در حالت تاریک جدید از رنگ مشکی خالص استفاده شده است

حالت بعدی «Lights Out» نام گرفته که جزو گزینه های جدید بوده و با ارائه رنگ مشکی خالص، عملاً پیکسل ها را خاموش کرده و هیچ نوری ساتع نمی کند. در نتیجه کاربر تاریک ترین رابط کاربری ممکن را در اختیار داشته که علاوه بر کاهش فشار بر چشم، حداقل روی کاغذ مصرف باتری اپلیکیشن (به خصوص در گوشی هایی که از نمایشگر OLED بهره می برند) را هم کاهش می دهد.

در نهایت گزینه Automatic Dark Mode را داریم که به اپلیکیشن اجازه می دهد با توجه به مکان جغرافیایی و ساعت محلی، به صورت خودکار بین حالت های تاریک و روشن سوییچ کند.

حالت تاریک
حالت Lights Out

لازم به ذکر است که برای فعال کردن حالت تاریک استاندارد در وبسایت توییتر، کافی است روی عکس پروفایل خود کلیک کرده و گزینه «Night Mode» را انتخاب کنید. در اپلیکیشن های اندروید و iOS توییتر نیز روند مشابهی وجود داشته و می توان حالت تاریک را با لمس تصویر حساب کاربری فعال کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی