ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

طولانی ترین پرواز با هاوربورد
تکنولوژی

رکوردهای گینس: طولانی ترین پرواز با هاوربورد [تماشا کنید]

رکورد طولانی ترین پرواز با هاوربورد را فردی به نام فرانکی زاپاتا در ساحل Sausset-les-Pins فرانسه در سال ۲۰۱۶ میلادی به نام خود ثبت کرده است. این قهرمان فرانسوی توانست با پیمایش مسافتی برابر با ۲۲۵۲ ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ | ۰۰:۰۱

رکورد طولانی ترین پرواز با هاوربورد را فردی به نام فرانکی زاپاتا در ساحل Sausset-les-Pins فرانسه در سال ۲۰۱۶ میلادی به نام خود ثبت کرده است.

این قهرمان فرانسوی توانست با پیمایش مسافتی برابر با ۲۲۵۲ متر رکورد ۲۷۵.۹ متری قبلی را که متعلق به یک مخترع کانادایی بود بشکند و نامش را در کتاب رکوردهای گینس برای طولانی ترین پرواز با هاوربورد به ثبت برساند.

زاپاتای ۳۷ ساله برای ثبت این رکورد نخست پنجاه متر از سطح آب فاصله گرفت و در حالی که ناوگانی از قایق ها و جت اسکی ها او را دنبال می کردند پرنده ای به نام Flyboard® Air را که توسط شرکت خودش (Zapata Racing) ساخته شده بود در آسمان به حرکت در آورد.

طولانی ترین پرواز با هاوربورد

این هاوربورد قادر است با بیشینه سرعت ۱۵۰ کیلومتر بر ساعت در حداکثر ارتفاع ۳۰۴۸ متر در آسمان پرواز کند.

زاپاتا در مصاحبه ای که بعد از ثبت این رکورد جهانی انجام داد اعلام کرد که این کار حاصل تلاش یک عمر بوده است.

جالب است بدانید که همزمان با این اتفاق ویدیویی از پرواز آزمایشی هاوربورد Flyboard® Air در فضای مجازی منتشر شد که بالغ بر ۳ میلیون بازدید در یوتیوب داشت و بسیاری از افرادی که آن ویدیو را مشاهده کرده بودند نسبت به واقعی بودن آن ابراز تردید کرده بودند.

شرکت سازنده این هاوربود نیز اعلام کرد که Flyboard® Air از نوعی واحد محرک مستقل برای پرواز استفاده می کند و میتواند تا ده دقیقه در هوا بماند.

فرانکی زاپا در سال ۲۰۱۴ رکورد بیشترین تعداد پشتک و وارو با جت پک آبی در یک دقیقه را به ثبت رسانده بود و دو سال بعد توانست رکورد طولانی ترین پرواز با هاوربورد را به نام خود بزند. در ادامه از شما دعوت می کنیم که ویدیوی هنرنمایی او را مشاهده نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی