ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خدمات همراه اول به سیل زدگان
تکنولوژی

مدیر کل ارتباطات همراه اول: در مواجهه با سیل دو دسته اقدامات را دنبال کردیم

سال جدید با بارش‌های فراوانی شروع شد که مصائب آن در صدر اخبار کشور قرار گرفت و تمام مسئولان هر کدام در جایگاه خود تلاش کردند تا مشکلات هموطنان سیل زده را رفع کنند. برای ...

پگاه طوسی
نوشته شده توسط پگاه طوسی | ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۵:۵۴

سال جدید با بارش‌های فراوانی شروع شد که مصائب آن در صدر اخبار کشور قرار گرفت و تمام مسئولان هر کدام در جایگاه خود تلاش کردند تا مشکلات هموطنان سیل زده را رفع کنند.

برای مثال «محمدجواد آذری جهرمی» وزیر ارتباطات کشور، رفع اختلالات مخابراتی در مناطق سیل زده را دنبال و  اخبار جوی کشور و احتمالات افزایش بارندگی را با استفاده از اطلاعات ماهواره‌ای منتشر کرد و با هشتگ همه باهم از مردم خواست تا برای بازسازی مناطق سیل زده همکاری کنند.

خدمات همراه اول به سیل زدگان

در همین رابطه «شاهین آرپناهی» مدیرکل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار کشور در صفحه توییتر خود اقدامات همراه اول در حوزه خدمات اپراتوری و کمک به سیل زدگان اخیر را در دو بخش تشریح کرد:

«یکی در حوزه خدمات اپراتوری که حفظ پایداری ارتباطات، رایگان سازی ارتباطات مردم در مقطع اوج بحران، راه اندازی سیستم هشدار و ارسال بیش از ۵۰۰ میلیون پیامک هشدار از جمله این اقدامات بود.
گروه دوم اقدامات در جهت کمک به سیل زدگان بود. با حضور مدیران ارشد همراه اول در مناطق سیل زده و شناسایی نیازها؛ اقدامات مختلفی از تامین غذای گرم، تا ارسال ۱۰۰۰ تخته پتو، یا ارسال دو وانت پوشک بچه که روز اول کمیاب شده بود، ارسال ۳۰۰ شارژر گوشی تلفن همراه، حتی تامین بیش از ۵۰ پمپ کف کش و لجن کش جهت پاکسازی منازل انجام شد.»

گفتنی‌ست ایرانسل نیز مکالمه‌های تمامی مشترکان خود را در مناطق سیل‌زده تا دوشنبه، پنجم فروردین‌ماه رایگان کرده بود. همچنین «مرتضی براری» چندی پیش رئیس سازمان فضایی ایران در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از همکاری این سازمان با اپراتورهای ارائه دهنده خدمات ماهواره ای خبر داده بود. به گفته او سازمان فضایی کشور این آمادگی را دارد تا با همکاری اپراتورهای ارائه دهنده خدمات ماهواره‌ای به سازمان‌ها و نهادهای کشور در مناطق حادثه دیده خدمات ارتباطی ماهواره‌ای سیار و ثابت ارائه کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی