ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

لیورپول با درخشش F2Tekkz در اولین دوره ePremier League قهرمان شد

امروز اولین دوره مسابقات ePremier League برگزار شد و باشگاه لیورپول با حضور F2Tekkz به قهرمانی رسید. این مسابقات اولین دوره از تورنمنت لیگ برتر انگلیس با محوریت ورزش‌های الکترونیکی و به‌طور مشخصی بازی فیفا ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۱ فروردین ۱۳۹۸ | ۲۳:۰۲

امروز اولین دوره مسابقات ePremier League برگزار شد و باشگاه لیورپول با حضور F2Tekkz به قهرمانی رسید.

این مسابقات اولین دوره از تورنمنت لیگ برتر انگلیس با محوریت ورزش‌های الکترونیکی و به‌طور مشخصی بازی فیفا 19 بود تا لیورپول به عنوان اولین قهرمان این دوره از مسابقات معرفی شود. در راه قهرمانی، لیورپول از حضور بزرگترین پدیده این روزهای فیفا یعنی F2Tekkz بهره می‌برد که پیش از این و طی چند ماه اخیر هم قهرمانی‌های متعددی را به دست آورده بود.

تیم داناوان در بخش آلتیمیت تیم فیفا 19

داناوان هانت ۱۶ ساله‌ که این روزها حسابی نزد طرفداران فیفا شناخته شده، در حال حاضر با کسب بیشترین امتیاز ممکن در رقابت‌های eSports، بر صدر جدول Global Series فیفا 19 تکیه کرده و ماه گذشته هم بار دیگر قهرمان مسابقات آتلانتا آمریکا شد.

او که در بخش ایکس باکس مسابقات ePremier League حضور پیدا کرده بود، با شکست دادن بازیکن باشگاه فولام که با نام SCP Diogo شناخته می‌شود به فینال این مسابقات رسید. در مسابقه پایانی و فینال بزرگ، داناوان مقابل بازیکن منچستر یونایتد یعنی KyleLeese قرار گرفت و او را هم به راحتی و با نتیجه ۶-۲ پشت سر گذاشت.

داناوان که از ابتدا یک طرفدار دو آتشه باشگاه لیورپول بوده، پیش از این هم گفته بود که به منچستر یونایتد اجازه قهرمانی نخواهد داد.  پیش از این هم گفتیم که او در تمام رقابت‌های دو سال اخیر فیفا حداقل به مرحله نیمه نهایی رسیده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • saeidhanifi
    saeidhanifi | ۱۲ فروردین ۱۳۹۸

    لیورپول عشقه. نمیدونم چرا تو بازی fifa 19 من فقط با لیورپول بازی میکنم.چون عشقم فقط لیورپول هستش.

مطالب پیشنهادی