ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

۶۰۰ میلیون پیامک هشدار رایگان
تکنولوژی

ارسال ۶۰۰ میلیون پیامک هشدار رایگان توسط شرکت ارتباطات سیار ایران

شرکت ارتباطات سیار ایران، تاکنون ۵۰۰ میلیون تومان برای خرید اقلام ضروری مردم سیل‌زده هزینه کرده و از میلیاردها تومان درآمدش با ارسال پیامک‌های رایگان هشدار و برقراری ارتباطات رایگان در مناطق سیل‌زده صرفنظر کرده ...

پگاه طوسی
نوشته شده توسط پگاه طوسی | ۱۱ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۲:۱۳

شرکت ارتباطات سیار ایران، تاکنون ۵۰۰ میلیون تومان برای خرید اقلام ضروری مردم سیل‌زده هزینه کرده و از میلیاردها تومان درآمدش با ارسال پیامک‌های رایگان هشدار و برقراری ارتباطات رایگان در مناطق سیل‌زده صرفنظر کرده است.

در همین مورد «شاهین آرپناهی» مدیرکل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران به خبرنگار سیتنا گفت که در پی شرایط جوی ناپایدار و سیل اخیر در برخی مناطق کشور، تاکنون نزدیک به ۶۰۰ میلیون پیامک هشدار پیرامون شرایط بحرانی به صورت رایگان برای هموطنان ارسال شده است.

طبق برآوردهای صورت گرفته اگر هزینه‌ی هر پیامک به صورت تقریبی ۱۰ تومان محاسبه شود؛ هزینه‌ ۶۰۰ میلیون پیامک هشدار رایگان ارسالی همراه اول رقمی بالغ بر شش میلیارد تومان بوده است.

۶۰۰ میلیون پیامک هشدار رایگان

در عین حال، در پی وقوع سیل اخیر در برخی مناطق شمال و شمال شرق کشور، ارسال پیامک و برقراری مکالمه‌ مشترکان همراه اول در این مناطق به مدت هشت روز رایگان شد که در راستای کمک رسانی هر چه بهتر در این مناطق، این اپراتور از میلیاردها تومان از درآمدش صرف‌نظر کرده است.

گفتنی‌ است روز گذشته آرپناهی مدیرکل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار کشور، در صفحه توییتر خود اقدامات همراه اول در حوزه خدمات اپراتوری و کمک به سیل زدگان اخیر را در دو بخش تشریح کرده بود:

«یکی در حوزه خدمات اپراتوری که حفظ پایداری ارتباطات، رایگان سازی ارتباطات مردم در مقطع اوج بحران، راه اندازی سیستم هشدار و ارسال بیش از ۵۰۰ میلیون پیامک هشدار از جمله این اقدامات بود.
گروه دوم اقدامات در جهت کمک به سیل زدگان بود. با حضور مدیران ارشد همراه اول در مناطق سیل زده و شناسایی نیازها؛ اقدامات مختلفی از تامین غذای گرم، تا ارسال ۱۰۰۰ تخته پتو، یا ارسال دو وانت پوشک بچه که روز اول کمیاب شده بود، ارسال ۳۰۰ شارژر گوشی تلفن همراه، حتی تامین بیش از ۵۰ پمپ کف کش و لجن کش جهت پاکسازی منازل انجام شد.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • masih
    masih | ۱۴ فروردین ۱۳۹۸

    چی میگند اینا.اس ام سرستادن یه کار نرمافزاریه مثه ایمیل .فرستادن

  • herogame
    herogame | ۱۱ فروردین ۱۳۹۸

    اس ام اس و کلا سیستم های اعلام هشدار وظیفه هر دولت و حکومتی هست

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی