ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوشی تاشو مایکروسافت احتمالاً با لولای 360 درجه به بازار می‌آید

توسعه گوشی تاشو مایکروسافت که با نام «پروژه آندرومدا» شناخته می شد و قرار بود تحت برند سرفس به بازار بیاید، تابستان گذشته توسط کمپانی ساکن ردموند لغو شد؛ اما حالا انتشار پتنت های جدید ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۱ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۰:۳۰

توسعه گوشی تاشو مایکروسافت که با نام «پروژه آندرومدا» شناخته می شد و قرار بود تحت برند سرفس به بازار بیاید، تابستان گذشته توسط کمپانی ساکن ردموند لغو شد؛ اما حالا انتشار پتنت های جدید نشان می دهند که احتمالاً مایکروسافت همچنان به دنبال تولید سرفس فون است.

با توجه به تصاویر و اطلاعات منتشر شده از پتنت مایکروسافت، این شرکت نوع خاصی از لولا را توسعه داده که به تلفن هوشمند اجازه می دهد از وسط تا شده و در حالت افقی مانند یک لپتاپ، بخش بالایی نمایشگر آن برای نمایش محیط کاربری و بخش پایینی آن به عنوان کیبورد QWERTY مورد استفاده قرار گیرد.

گوشی تاشو مایکروسافت

گوشی تاشو مایکروسافت از مکانیزم بازشدن خودکار لولا بهره می‌برد

لولای مورد بحث همچنین با قابلیت حرکت 360 درجه، امکان بسته شدن دیوایس در هر دو جهت را فراهم می کند و کاربر می تواند تنها با اندکی باز کردن، اعلان های روزانه را مشاهده کند(تصویر بالا). در توضیحات پتنت مایکروسافت به امکان باز شدن خودکار لولا نیز اشاره شده که با یک کلید اختصاصی (دایره موجود در پنل پشتی) فعال می شود و قفل لولا را رها می کند.

از طرفی امکان باز کردن لولا به صورت کامل در جهت مخالف، یک گوشی هوشمند با دو نمایشگر را در اختیار کاربر قرار می دهد که البته هنوز از فناوری نمایشگر مورد استفاده در آن اطلاعی در دست نیست.

لازم به ذکر است که هنوز اطلاعات چندانی از سایر ویژگی های سخت افزاری گوشی تاشو مایکروسافت منتشر نشده و پتنت های موجود نیز بیشتر روی توصیف نحوه عملکرد لولای آن تمرکز دارند.

گوشی تاشو مایکروسافت

گفتنی است بر اساس برخی پیش بینی ها، گوشی تاشو مایکروسافت ابعادی بزرگ تر از محصولات متعارف داشته و ممکن است بیشتر مانند یک تبلت مورد استفاده قرار گیرد. با این حال عرضه یک تلفن هوشمند تاشو مجهز به ویندوز 10 ممکن است (حداقل برای مدتی) مایکروسافت را به سرتیتر اخبار فناوری دنیا برساند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی