ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

سونی از عرضه The Last of Us Part 2 در زمانی نزدیک می‌گوید

به نظر می رسد که فاصله چندانی تا عرضه یکی از مورد انتظارترین انحصاری‌های پلی استیشن 4 یعنی بازی The Last of Us Part 2 نداریم و این عنوان سرانجام طی سال جاری عرضه خواهد ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۲ فروردین ۱۳۹۸ | ۲۳:۰۰

به نظر می رسد که فاصله چندانی تا عرضه یکی از مورد انتظارترین انحصاری‌های پلی استیشن 4 یعنی بازی The Last of Us Part 2 نداریم و این عنوان سرانجام طی سال جاری عرضه خواهد شد.

اخیرا سایت پلی استیشن این بازی را در کنار بازی‌هایی مانند Days Gone و Mortal Kombat 11 به عنوان بازی‌هایی که به‌زودی عرضه خواهند شد لیست کرده است. از آن‌جایی که تمام بازی‌های حاضر در این صفحه تاریخ عرضه مشخصی در سال ۲۰۱۹ دارند، می‌توان انتظار عرضه The Last of Us Part 2 را هم در این بازه زمانی داشت.

پیش از این سازندگان بازی در استودیو ناتی داگ اعلام کرده بودند که تا زمانی که به پایان یافتن مراحل ساخت این عنوان نزدیک نشوند، تاریخ انتشار مشخصی را اعلام نخواهند کرد اما در حال حاضر و با توجه به این نکته که مدت زیادی از معرفی The Last of Us Part 2 گذشته و عمر پلی استیشن 4 هم رو به اتمام است، عرضه این بازی طی سال 2019 اتفاق دور از انتظاری نیست.

The Last of Us Part 2
اخیرا هم تصویری از رابط کاربری این بازی در سطح اینترنت لو رفته بود.

این اولین باری نیست که خبری در رابطه با عرضه The Last of Us Part 2 در سال جاری می‌شنویم. مدتی پیش هم گوستاوو سانتائولایا، آهنگساز شناخته شده سری The Last of Us در آخرین کنسرت خود اعلام کرده بود که نسخه دوم این فرنچایز به‌زودی عرضه خواهد شد.

ماه گذشته هم تصویری تبلیغاتی که از سمت یک خرده فروشی در کشور پرو منتشر شده بود که ماه اکتبر (مهر - آبان 98) را زمان عرضه این بازی می‌دانست.

آخرین نمایش The Last of Us Part 2 به کنفرانس سونی در E3 2018 برمی‌گردد و بعد از آن تریلر، این بازی در سکوت خبری فرو رفته و با توجه به عدم حضور سونی در E3 امسال نباید انتظار انتشار تریلر جدیدی از The Last of Us Part 2 را حداقل طی این رویداد داشته باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی