ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Rush Rally 3؛ سرعت، دقت و باز هم دقت

راش رالی ۳ (Rush Rally) مصداق بارز «هرچه‌قدر که پول بدهی (در اینجا دانلود کنی)، چند ملاقه بیشترش را آش می‌خوری» است. بازی روی دیوایس‌های اندرویدی کمتر از ۱۰۰ مگابایت حجم دارد اما سازنده همزمان ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۳ فروردین ۱۳۹۸ | ۲۰:۰۰

راش رالی ۳ (Rush Rally) مصداق بارز «هرچه‌قدر که پول بدهی (در اینجا دانلود کنی)، چند ملاقه بیشترش را آش می‌خوری» است. بازی روی دیوایس‌های اندرویدی کمتر از ۱۰۰ مگابایت حجم دارد اما سازنده همزمان که توانسته عنوانش را به یکی از آثار کم‌حجم گوشی تبدیل کند، موفق شده یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین تجربه‌های ریسینگ را هم به‌وجود بیاورد.

راش رالی ۳ محتوای خیلی بیشتری را نسبت به حجمش برای ارائه دارد

چیزی که بازی‌های رالی را به اثری منحصربه‌فرد‌تر تبدیل کرده، جنس متفاوت چالشی است که این بازی‌ها نسبت به بقیه عناوین ماشین‌سواری ارائه می‌دهند. مسیرهای پرپیچ‌وخم، چالش‌های طبیعت و کنترل سخت‌تر ماشین‌ها باعث شده تا مسابقات دشوارتر از آن چیزی باشند که انتظار می‌رود.

بازی هر دو بخش آفلاین و آنلاین را دارد. 

با این حال اگر با برنامه پا را روی گاز بگذارید، از ترمز به درستی استفاده کنید و به راهنمایی‌ها توجه داشته باشید می‌توانید به موفقیت برسید. راش رالی ۳ مشابه دو قسمت قبلی خود و این‌بار در مقیاسی بزرگ‌تر، توانسته به این هدف برسد و بازی در بخش گیم‌پلی خود و طراحی پیست‌ها یکی از شبیه‌سازی‌شده‌ترین رالی‌های گوشی به‌شمار می‌رود.

بازی به اندازه آسفالت اکستریم که سه سال پیش منتشر شد پرزرق و برق نیست ولی برخلاف گیم‌لافت که روی یک تجربه آرکید دست گذاشت، برای راش رالی ۳ سازنده تمام تلاشش را به‌کار گرفته تا رالی را واقعی‌تر از همیشه به تصویر بکشد و اگرچه گرافیک می‌توانست بهتر باشد ولی نسبت به حجم و البته جزییات گیم‌پلی و بخش صداگذاری، بازی موفق شده به هدفش برسد.

مشابه قسمت قبلی، قابلیت این را دارید تا در نماهای مختلف خودرو مسابقه بدهید.

راش رالی ۳ هفت حالت گیم‌پلی مختلف دارد، دو عدد بیشتر از قسمت قبلی؛ مهمترین آن‌ها Career است که در آن به لیگ رالی قدم گذاشته و با مسابقه در محیط‌ها و پیست‌های مختلف، باید بهترین رکوردهای زمانی را به ثبت برسانید. در واقع همانند یکی از سری مسابقات رالی، شما به تنهایی در چند مسیر مسابقه حرکت کرده و نهایت کسی که بهترین زمان را ثبت کند پیروز خواهد شد.

در این میان یک کمک راننده دیجیتالی نیز وضعیت جاده و سرعت‌تان را توضیح می‌دهد تا بهتر از پس چالش‌های مسابقه بر بیایید. دومین مود بازی Rally Cross نام داشته و برخلاف Career که در آن زمان برنده را مشخص می‌کرد، در اینجا همزمان با چند ماشین رقابت می‌کنید و در نهایت اتومبیلی که سریع‌تر از خط پایان عبور کند پیروز خواهد شد.

دقت در مسابقات حرف اول را می‌زند؛ اگر بی‌برنامه گاز بدهید و ماشین از مسیر خارج شود، باید فکر پیروزی را از سرتان بیرون کنید.

اما سومین حالت گیم‌پلی که یکی از بخش‌های مفرح راش رالی ۲ نیز بود، Skill Game نام دارد. در هر مرحله از این حالت، راش رالی ۳ بازیکن را به چالشی متفاوت دعوت می‌کند و با عبور از آن‌ها باید در کمتر از زمان مشخص شده، مسابقه تمام شود؛ مثلا در یکی از مرحله‌ها ترافیک وجود داشته و به‌خاطر شلوغی، رسیدن به خط پایان و برخورد نکردن به بقیه ماشین‌ها کار ساده‌ای نیست.

چهارمین مود بازی Single Rally بوده و تفاوتش با Career در این است که اینجا می‌توان به کشورهای مختلف سفر کرده و تمام پیست‌ها را در «یک مسابقه» امتحان کرد. به این صورت که بعد از رسیدن به خط پایان یک پیست، به پیست بعدی رفته و این روند تا زمانی که تمام محیط‌ها تمام شوند، ادامه پیدا می‌کند.

بخش شخصی‌سازی ماشین‌ها تنوع خوبی داشته و می‌توان تغییرات گوناگونی در اتومبیل‌ها داد.

چالش اصلی این بخش هم آنجاست که بازی در Single Rally اهمیت بیشتری به تعمیرپذیری ماشین نسبت به بقیه مودها داده و اگر ماشین‌تان پیش از رسیدن به خط پایان یک پیست خراب بشود، مجبورید از اول دوباره مسیر را طی کنید. دو مود بعدی Single Stage و Hot Lap نام دارند که در هر دو با محدودیت‌های زمانی می‌توانید رکورد زده و با بقیه به اشتراک بگذارید.

در نهایت نیز به مود آنلاین می‌رسیم که خوشبختانه حالت Local Network هم دارد. در واقع با استفاده از هات اسپات می‌توانید بازی را به همراه بقیه تجربه کنید. اگرچه همه این هفت مود گیم‌پلی به خوبی یکدیگر نیستند و حتی بعضی‌هایشان می‌توانستند نباشند ولی با این حال، توانسته‌اند تنوع گیم‌پلی را حفظ کرده و بازیکن را بیشتر درگیر بازی کنند.

Rush Rally 3

اما بزرگترین ایرادی که از بازی می‌توانیم بگیریم، گرافیک آن است. گرافیک هیچوقت در سری راش رالی اهمیت نداشته ولی بعد از چند سال که از عرضه قسمت دوم می‌گذرد، انتظار مدل‌سازی‌ها و جزییات گرافیکی بهتری را داشتم. بازی هنوز در زمینه طراحی ماشین‌ها ضعیف عمل کرده و پیست‌ها با وجود اینکه از لحاظ ظاهری تنوع خوبی دارند ولی از لحاظ فنی بازی باید بهتر از این‌ها ظاهر می‌شد.

البته این مشکل، چیزی نیست که باعث شود به سراغ راش رالی ۳ نروید. برای کسانی که به دنبال یک اثر آرکیدتر و کمتر واقعی هستند، همچان آسفالت اکستریم گزینه بهتری به‌حساب می‌آید اما برای بازیکن‌هایی که تجربه‌ای شبیه‌سازی‌شده‌تر و سخت‌تر می‌خواهند، راش رالی ۳ بهترین رالی کنونی روی تلفن‌های هوشمند است.

Rush Rally 3

Rush Rally 3

سازنده: Brownmonster Limited قیمت: 3.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 221.8 / 88.81 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Ali۰۱.
    Ali۰۱. | ۱۳ فروردین ۱۳۹۸

    فقط یه مشکل داره اینه که بدون اموزش یک دفعه خیلی سخت میشه

  • LOGANLEGEND
    LOGANLEGEND | ۱۳ فروردین ۱۳۹۸

    با این حجمش مشخصه گرافیک فنیش در حد بازی‌های شاخ نیست اما خب بازم سرگرم کننده س، بازی rembel racing یه مدت دیگه میاد خیلی خوبه

  • Reza Asadi
    Reza Asadi | ۱۳ فروردین ۱۳۹۸

    گرافیک :زیر خط فقر

مطالب پیشنهادی