ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مکالمه رایگان همراه اول
تکنولوژی

مکالمه رایگان ایرانسل و همراه‌اول در 13 شهر مناطق سیل‌زده تا 16 فروردین

در پی وقوع سیل اخیر که استان های متعددی از کشورمان را تحت تأثیر قرار داد ایرانسل و همراه اول مکالمات و ارسال پیامک در مناطق سیل زده را رایگان کردند. طرح رایگان تا 16 ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۳ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۱:۵۰

در پی وقوع سیل اخیر که استان های متعددی از کشورمان را تحت تأثیر قرار داد ایرانسل و همراه اول مکالمات و ارسال پیامک در مناطق سیل زده را رایگان کردند. طرح رایگان تا 16 فروردین ماه تمدید شده است.

بنا بر اعلام ایرانسل مکالمات و پیامک های دورن شبکه و به سایر اپراتورهای تلفن همراه برای تمامی مشترکان در دورود، پل‌دختر، کوهدشت، رومشگان و معمولان در استان لرستان و نیز دهلران، مهران، ملک‌شاهی، دره‌شهر، آبدانان، سیروان، چرداول و ایوان در استان ایلام تا پایان جمعه 16 فروردین ماه رایگان است. ایرانسل همچنین پیش از این مکالمه و پیامک درون شبکه و به مقصد سایر اپراتورهای همراه را در بندرترکمن، آق قلا، گمیشان و روستاها و جاده‌های اطراف در استان گلستان تا پایان روی 16 فروردین رایگان اعلام کرده بود.

همراه اول هم خبر از رایگان بودن مکالمه دورن و برون شبکه (به اپراتورهای دیگر) در شهرها و روستاهای اطراف دورود، پلدختر، کوهدشت، رومشکان و معمولان در استان لرستان و شهرهای دهلران، مهران، ملکشاهی، دره شهر، آبدانان، سیروان، چرداول و ایوان در استان ایلام تا پایان روز جمعه 16 فروردین ماه داده است. علاوه بر این همراه اول پیش از این خبر از رایگان شدن برقراری مکالمه و ارسال پیامک درون و برون شبکه در شهرهای آق قلا، بندرترکمن و گمیشان و روستاهای اطراف در استان گلستان داده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی