ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

طراح بوگاتی ویرون به رولزرویس پیوست؛ آینده ای هیجان انگیز در انتظار نماد صنعت بریتانیا

رولزرویس در طی بیانیه ای طراح اصلی و جدید این شرکت لوکس ساز فعال در حوزه خودروسازی را معرفی کرد. جوزف کابان که پیش از این در بی ام و و اشکودا مشغول به طراحی ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۱۳ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۶:۰۰

رولزرویس در طی بیانیه ای طراح اصلی و جدید این شرکت لوکس ساز فعال در حوزه خودروسازی را معرفی کرد. جوزف کابان که پیش از این در بی ام و و اشکودا مشغول به طراحی بوده و به طور رسمی جانشین جیلز تایر در رولزرویس شده است. پس از این طراح مشهور رولزرویس یعنی جیلز تایر به شرکت چینی هونکی (برند لوکس چینی که پیش از این در سفر سه مجری محبوب برنامه گرندتور به کشور چین، شاهد بررسی آن بودیم) نقل مکان کرده بود.bugatti veyron

کابان اهل اسلواکی سابقه طولانی در طراحی وسایل نقلیه دارد. او در زمانی که تنها 20 سال سن داشت به عنوان جوان ترین طراح شرکت فولکس واگن وارد تیم طراحی این شرکت بزرگ آلمانی شد.

او در سال 1997 توانست به درجه عالی طراحی از دانشگاه سلطنتی لندن دست پیدا کند و این دقیقا یک سال قبل از آن بود که به عنوان طراح اصلی بخش بیرونی ابرخودرو انقلابی بوگاتی ویرون  انتخاب شود.

موفقیت او در بخش طراحی بوگاتی ویرون باعث شد تا او از سال 2008 به عنوان طراح اصلی شرکت اشکودا، یکی از شرکت های تابع فولکس واگن انتخاب شود. او توانست با تاثیر گذاری عظیم بر روی این برند، موفقیت امروزی محصولات اشکودا را رقم بزند.

هر سه خودروی اوکتاویا، فابیا و کودیاگ زیر نظر کابان طراحی شده اند که هر سه محصول موفقیت فوق العاده ای کسب کرده اند.

او دو سال اخیر را به عنوان طراح اصلی استادیو بی ام و پشت سر گذاشته است و پس از جدایی کریم حبیب از بی ام و او نسل جدید سری 5 و سری 7 را برای بی ام و طراحی کرده است.

رولزرویس

در این رابطه مدیرعامل شرکت رولزرویس تورسن مولر اوتاوس می گوید

این حرکت یکی از کلیدی ترین فاکتورها برای رسیدن به موفقیت است زیرا ما به عنوان پرچمدار کلاس خودروهای لوکس باید استعدادهای جوان و موفق را همراه خود داشته باشیم.از آن جا که رولزرویس شرکت تابع بی ام و است انتقال کابان از بی ام و به رولزرویس یک انتقال داخلی خواهد بود و او در استادیو طراحی Goodwood، Sussex و Munich مشغول به کار خواهد شد.

2019-rolls-royce-cullinan (4)

رولزرویس سال گذشته میلادی را به عنوان موفق ترین سال در تاریخ 115 ساله این شرکت جشن گرفته است. رولزرویس سال گذشته موفق شد 4107 دستگاه از محصولات گران قیمت خود را در بیش از 50 کشور جهان به فروش برساند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی