ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نوکیا X71 معرفی شد، نخستین گوشی شرکت فنلاندی با دوربین سلفی درون نمایشگر

کمپانی HMD Global مالک برند نوکیا امروز طی مراسمی در کشور تایوان از محصول جدید خود «نوکیا X71» رونمایی کرد که به عنوان نخستین گوشی مجهز به دوربین سلفی درون نمایشگر شرکت فنلاندی به بازار ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۳ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۴:۰۸

کمپانی HMD Global مالک برند نوکیا امروز طی مراسمی در کشور تایوان از محصول جدید خود «نوکیا X71» رونمایی کرد که به عنوان نخستین گوشی مجهز به دوربین سلفی درون نمایشگر شرکت فنلاندی به بازار عرضه خواهد شد.

موبایل مورد بحث نخستین عضو خانواده X نوکیا است که به بازارهای خارج از چین راه یافته و از نمایشگر پانچ هول (قرارگیری دوربین سلفی درون صفحه بدون حاشیه) بهره می برد.

نوکیا X71

نمایشگر نوکیا X71 از یک پنل 6.39 اینچی +FHD با نسبت صفحه به بدنه 93 درصد برخوردار بوده که دوربین 16 مگاپیکسلی سلفی در قسمت بالا سمت چپ آن خودنمایی می کند. میان رده جدید نوکیا همچنین به چیپست اسنپدراگون 660 در کنار رم 6 گیگابایتی مجهز شده و حافظه داخلی 128 گیگابایتی آن از طریق درگاه کارت حافظه، 256 گیگابایت دیگر قابلیت ارتقا دارد.

میان رده نوکیا از دوربین سه‌گانه 48 مگاپیکسلی برخوردار است

در پنل پشتی نوکیا X71 شاهد حضور ماژول دوربین سه گانه ساخت کارل زایس هستیم که سنسور اصلی آن با رزولوشن 48 مگاپیکسل با پیکسل های 0.8 میکرونی و گشودگی دهانه f1.8 وظیفه ثبت تصاویر را بر عهده داشته و یک لنز 5 مگاپیکسلی عمق سنج در کنار حسگر 8 مگاپیکسلی فوق عریض با زاویه دید 120 درجه و فلاش دوگانه، دوربین اصلی را یاری می کنند.

نوکیا X71

زیر ماژول دوربین X71 نیز یک اسکنر اثر انگشت استاندارد قرار گرفته اما تصاویر منتشر شده حاکی از وجود سنسور زیر نمایشگر نیز هستند که هنوز در این رابطه اطلاعاتی منتشر نشده است.

لازم به ذکر است که میان رده نوکیا عضو برنامه اندروید وان بوده و با سیستم عامل اندروید 9 پای به دست مشتریان خواهد رسید. در ضمن این گوشی 180 گرمی به باتری 3500 میلی آمپر ساعتی با فناوری شارژ سریع 18 واتی مجهز شده و جک 3.5 میلیمتری هدفون نیز در آن تعبیه شده است.

گفتنی است فروش نوکیا X71 از 10 اردیبهشت با قیمت 385 دلار آغاز می شود که بر اساس برخی شایعات، این موبایل با نام نوکیا 8.1 پلاس در بعضی بازارها عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Gol pesar
    Gol pesar | ۱۳ فروردین ۱۳۹۸

    چقدر زيبا.. با اينكه يك ميانرده است
    شما روح اصيل مهندسي و طراحي اروپايي رو در اين محصول ميبينين...
    كافيه يك فيلم از ديسمبل كردن اينها ببينين متوجه ميشين كه همين دقت و كيفيت در بيرون گوشي در داخل هم بكار رفته...

    • Mehdi_Ataee
      Mehdi_Ataee | ۱۳ فروردین ۱۳۹۸

      ببخشید روح اصیل مهندسی و طراحی اروپایی در این محصول رو نشون بدین لطفا و بگین شاحصه هاش چیه؟

مطالب پیشنهادی