ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تاریخ احتمالی عرضه Borderlands 3 فاش شد

ظاهرا گیرباکس زودتر از آن چیزی که انتظارش را داشتیم، بازی Borderlands 3 را منتشر خواهد کرد و احتمالا این عنوان در تاریخ ۲۳ شهریور عرضه خواهد شد. چند روز پیش صفحه رسمی استودیو گیرباکس ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۳ فروردین ۱۳۹۸ | ۲۳:۰۰

ظاهرا گیرباکس زودتر از آن چیزی که انتظارش را داشتیم، بازی Borderlands 3 را منتشر خواهد کرد و احتمالا این عنوان در تاریخ ۲۳ شهریور عرضه خواهد شد.

چند روز پیش صفحه رسمی استودیو گیرباکس در توییتر پستی (که در حال حاضر پاک شده) را منتشر کرد که ۲۳ شهریور را به عنوان تاریخ عرضه Borderlands 3 اعلام می‌کرد. لازم به ذکر است که این توییت چند روز قبل از معرفی رسمی بازی منتشر شده بود.

در یک توییت پاک شده دیگر، گیرباکس ویدیویی را از عنوان مورد انتظار خود منتشر کرده که در آن لوگوی فروشگاه اپیک به چشم می‌خورد. در حال حاضر گفته می‌شود که نسخه پی سی Borderlands 3 به مدت ۶ ماه در انحصار فروشگاه اپیک خواهد بود و بعد از آن برای سایر پلتفرم‌ها مانند استیم منتشر خواهد شد. البته هیچ‌کدام از این اطلاعات رسمی نیستند و طبق اعلام رسمی گیرباکس فردا باید منتظر انتشار اطلاعات جدیدی از این بازی باشیم که آن را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

Borderlands 3

رندی پیچفورد، مدیرعامل استودیو گیرباکس پیش از این از مخالفت خود نسبت به انتشار یک بازی به صورت انحصاری روی فروشگاهی خاص گفته بود. البته از آن‌جایی که کمپانی 2K وظیفه نشر Borderlands 3 را بر عهده دارد، تصمیم نهایی در مورد نحوه انتشار بازی بر عهده این شرکت خواهد بود.

طی ماه‌های اخیر، بعضی از کمپانی‌های شناخته شده دنیای ویدیو گیم از جمله یوبیسافت، بازی‌های اخیر خود را به صورت انحصاری روی فروشگاه اپیک منتشر کرده‌اند. جدا از این قضیه پیچفورد نسبت به پشتیبانی این بازی از کراس پلتفرمینگ ابراز علاقه کرده بود.

همان‌طور که پیش از این گفتیم، Borderlands 3 پس از مدت‌ها انتظار هفته گذشته و طی یک مراسمی پر حاشیه به طور رسمی معرفی شد. این بازی برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی