ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

همه آیفون‌های سال 2020 اپل از نمایشگر OLED برخوردار می‌شوند

بر اساس گزارش منابع آگاه از صنعت موبایل، کمپانی اپل قصد دارد در سال 2020 سه مدل آیفون جدید روانه بازار کند که هر سه نسخه به نمایشگر OLED مجهز شده و در سه اندازه ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۴ فروردین ۱۳۹۸ | ۰۹:۴۱

بر اساس گزارش منابع آگاه از صنعت موبایل، کمپانی اپل قصد دارد در سال 2020 سه مدل آیفون جدید روانه بازار کند که هر سه نسخه به نمایشگر OLED مجهز شده و در سه اندازه مختلف به دست مشتریان خواهند رسید.

ممکن است اپل پس از آیفون 11 مستقیماً آیفون 12 را معرفی کند

طبق اطلاعات موجود، ابعاد آیفون های 2020 اپل از 5.42 اینچ برای نسخه کامپکت شروع شده و به 6.06 اینچ برای نسخه استاندارد و 6.67 اینچ برای نسخه مکس می رسد. در این بین کوچک ترین مدل جایگزین آیفون 8 که 4.7 اینچ قطر دارد خواهد شد، مدل 6.06 اینچی به جای آیفون XS با ابعاد 5.8 اینچ به بازار می آید و در نهایت مدل 6.67 اینچی نیز آیفون XS مکس 6.5 اینچی را کنار خواهد زد.

اگر گزارش مورد بحث کاملاً دقیق باشد، می توان امیدوار بود که ابعاد کلی آیفون های 2020 نسبت به مدل های موجود تغییری نکرده و افزایش اندازه نمایشگر با کاهش حاشیه های صفحه به دست بیاید.

آیفون OLED

لازم به ذکر است که تا کنون گزارش های مختلفی از زمان مهاجرت کامل اپل به فناوری نمایشگر OLED منتشر شده و برخی منابع سال 2019 را برای این اتفاق ذکر کرده اند. با این حال طبق اخبار جدید، سبد محصولات تمام OLED کمپانی ساکن کوپرتینو در سال 2020 به بازار خواهد آمد و امسال (2019) شاهد عرضه یک نسخه LCD به عنوان جایگزین آیفون XR و دو آیفون OLED جدید خواهیم بود.

گفتنی است از آنجایی که در سال 2018 آیفون های سری S به بازار آمدند، امسال شاهد عرضه آیفون های 2019 با شماره جدید (11) هستیم که در صورت صحت گزارش اخیر، ممکن است در سال 2020 مانند گذشته، اپل بار دیگر از عرضه سری S خودداری کرده و مستقیماً خانواده آیفون 12 را معرفی کند؛ همان طور که پیش از این بعد از آیفون 7، خبری از آیفون 7S نبود و شرکت کوپرتینویی آیفون 8 را به علاقه مندان معرفی کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی