ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دانلود سریال بازی تاج و تخت
امنیت

بدافزار در راه است؛ فایل دانلود سریال بازی تاج و تخت در کمین کاربران

اگر سریال بازی تاج و تخت را غیر قانونی دانلود می کنید شاید قوانین حق تکثیر بین المللی گریبانتان را نگیرد اما احتمالاً کامپیوترتان به بد افزار آلوده می شود. بر اساس گزارشی که شرکت ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۴ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۱:۵۹

اگر سریال بازی تاج و تخت را غیر قانونی دانلود می کنید شاید قوانین حق تکثیر بین المللی گریبانتان را نگیرد اما احتمالاً کامپیوترتان به بد افزار آلوده می شود.

بر اساس گزارشی که شرکت امنیتی کسپرسکی منتشر کرده، قسمت هایی از سریال های محبوب که در سال 2018 از طریق فایل های تورنت منتشر شده اند حاوی بد افزار بوده اند. کسپرسکی 31 برنامه تلویزیونی محبوب که بیش از بقیه به طور غیر قانونی منتشر شده اند را بررسی کرده است. در بین این موارد سریال هایی از جمله سرگذشت ندیمه و وست ورد به چشم می خوردند. پس از آن حضور این برنامه ها در سایت های به اشتراک گذاری غیر قانونی و تورنت ردیابی شده است.

دانلود سریال بازی تاج و تخت
برخی از بدافزارها اقدام به نصب تبلیغ افزار می کنند. پس از اتمام فرایند نصب صفحه گوگل برای کاربر مشابه با این تصویر، آگهی ها را به کاربر نمایش می دهد. برخی هم اقدام به دانلود فایل های مخرب دیگر می کنند.

کسپرسکی فقط برای این 31 برنامه محبوب تعداد 126،340 بدافزار یافته که تحت عنوان قسمت های سریال ها منتشر شده بودند. داده هایی که این شرکت امنیتی به دست آورده از طریق میلیون ها داوطلب که داده های امنیت سایبری خود را با کسپرسکی به اشتراک گذاشته اند به دست آمده است. در جزئیات گزارش این موارد مطرح شده:

  • «سریال های بازی تاج و تخت»، «مردگان متحرک» و «کمان دار» بدترین برنامه ها از نظر آلودگی به بد افزار بوده اند.
  • قسمت های تقلبی بازی تاج و تخت به تنهایی یک پنجم بدافزارها (17 درصد) را به خود اختصاص داده اند.
  • اولین و آخرین قسمت های هر فصل بازی تاج و تخت بیش از بقیه دارای بدافزار بوده اند. اولین قسمت سریال در فصل اول (زمستان در راه است) از مواردی است که بیشترین آلودگی به بدافزار را شامل بوده است.
  • سریال «داستان ترسناک آمریکایی» بیشترین آسیب را ایجاد کرده و به طور متوسط هر فایل بدافزار که به عنوان یک قسمت منتشر شده، 3 کاربر را آلوده کرده است.
دانلود سریال بازی تاج و تخت
10 برنامه تلویزیونی محبوب که بدافزارها را در خود مخفی کرده بودند.

دو مورد از عمومی ترین این بدافزارها «Not-a-virus:Downloader» و «Not-a-virus:AdWare» بوده اند. از آنجایی که در سال 2018 هیچ قسمتی از سریال بازی تاج و تخت منتشر نشد، احتمالاً با شروع نمایش فصل هشتم در سال جاری میلادی شاهد انتشار بدافزارهای بیشتری هم خواهیم بود.

کسپرسکی در مورد مواجه شدن با چنین مواردی راهنمایی هایی را ارائه کرده. در صورتی که فایل ویدیویی را دانلود می کنید، یک فایل با پسوند exe مشکوک به نظر می رسد و بهتر است از اجرای آن خودداری کنید. فایل های تورنت هم ممکن است در نهایت به دانلودهای مخرب منجر شوند و بررسی نظرات کاربران دیگر در مورد این فایل ها احتمالا مفید خواهد بود. در نهایت پیشنهاد می شود از نرم افزارهای امنیتی بهره ببرید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی