ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تریلر معرفی ستریان در مورتال کامبت 11 [تماشا کنید]

در حالی که کمتر از یک ماه تا عرضه مورتال کامبت 11 زمان باقی مانده است، استودیو ندررلم همچنان به معرفی کاراکترهای جدید ادامه می‌دهد. هفته‌ گذشته شاهد تایید حضور لیو کانگ، جاکس و کونگ لائو ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۱۴ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۴:۵۶

در حالی که کمتر از یک ماه تا عرضه مورتال کامبت 11 زمان باقی مانده است، استودیو ندررلم همچنان به معرفی کاراکترهای جدید ادامه می‌دهد. هفته‌ گذشته شاهد تایید حضور لیو کانگ، جاکس و کونگ لائو در این بازی بودیم و این هفته نوبت به معرفی یک کاراکتر کاملاً جدید به نام ستریان رسیده است.

وبسایت گیم اینفورمر با انتشار تریلری جدید از مورتال کامبت 11 که به صورت انحصاری دریافت کرده بود، از ستریان رونمایی کرد. این کاراکتر از الهه‌های بالارده بوده و بخش عمده قدرت‌های خود را از زمین می‌گیرد. در نتیجه، می‌تواند از یخ، آتش، چوب و همچنین سنگ برای وارد کردن صدمه به دشمنان خود استفاده کند.

در پایان ویدیو نیز یکی از فتالیتی‌های ستریان در مورتال کامبت 11 به نمایش گذاشته می‌شود که به جرئت یکی از خشن‌ ترین‌هایی بوده که تاکنون به نمایش در آمده است. او با آزاد کردن اشعه‌ انرژی، حریف خود را تکه‌ تکه کرد.

ستریان دومین کاراکتر کاملاً جدید مورتال کامبت 11 محسوب می‌شود که پیش از این در هیچ یک از نسخه‌های سری حضور نیافته بود. اولین شخصیت، گراس نام داشت که یکی از خدمتگزاران وفادار کرونیکا، شخصیت شرور بازی است. گراس نیز همانند ستریان قدرت‌های برگرفته از عناصر چندگانه داشته و می‌تواند شن را کنترل کند.

جدا از کاراکترهایی که در زمان عرضه مورتال کامبت 11 همراه بازی خواهند بود، استودیو ندررلم قصد دارد تا با انتشار محتویات دانلودی تعداد کاراکترهای قابل کنترل را افزایش دهد. در حال حاضر، مشخص نیست که چند محتوای دانلودی برای انتشار برنامه ریزی شده است اما می‌دانیم که نخستین آن‌ها شانگ تسونگ را به بازی اضافه خواهند کرد.

در پایان، لازم به ذکر است که بازی مورتال کامبت 11 در تاریخ 3 اردیبهشت برای دارندگان پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و پی سی عرضه خواهد شد. البته طبق ادعای گیم اسپات، نسخه‌ سوییچ با وجود اجرای بدون مشکل، جلوه‌های بصری بسیار ضعیف تری نسبت به دیگر نسخه‌ها دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Arshia0017
    Arshia0017 | ۱۴ فروردین ۱۳۹۸

    مورتال کمبت بازی عالی هستش و کارکتر های دوست داشتنی داره

  • Arshia0017
    Arshia0017 | ۱۴ فروردین ۱۳۹۸

    سلام
    خسته نباشید،
    بازی Mortal Kombat 11 واقعا عالیه، بخصوص با اضافه شدن کارکتر های جدید

مطالب پیشنهادی