ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تریلر جدید Borderlands 3 با محوریت شخصیت‌های اصلی بازی [تماشا کنید]

ساعاتی پیش تریلر جدیدی از بازی Borderlands 3 منتشر شده که به شخصیت‌های اصلی این عنوان می‌پردازد. در این تریلر شاهد به نمایش گذاشته شدن چهار شخصیت اصلی جدید این بازی هستیم که مانند قسمت‌های ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۴ فروردین ۱۳۹۸ | ۲۳:۰۰

ساعاتی پیش تریلر جدیدی از بازی Borderlands 3 منتشر شده که به شخصیت‌های اصلی این عنوان می‌پردازد.

در این تریلر شاهد به نمایش گذاشته شدن چهار شخصیت اصلی جدید این بازی هستیم که مانند قسمت‌های پیش هر کدام از آن‌ها از ویژگی‌های منحصر به‌فردی بهره می‌برند و شما باید با توجه به سبک بازی خود، دست به انتخاب یکی از آن‌ها بزنید.

جدا از ویژگی‌های متفاوت این چهار شخصیت، در Borderlands 3 با هزاران اسلحه گوناگون طرف هستیم که با گشتن در محیط وسیع بازی به آن‌ها دسترسی پیدا خواهید کرد. البته اسلحه‌ها تنها تجهیزاتی نیستند که شما در دنیای این بازی به دنبال آن‌ها خواهید گشت و Borderlands 3 پر خواهد بود از آیتم‌های گوناگونی که برای پیدا کردن‌ آن‌ها باید دست به گشت و گذار بزنید.

جدا از این تریلر، جزییات تازه‌ای در رابطه نسخه‌های گوناگون این بازی و تاریخ انتشار آن مشخص شده است. همان‌طور که پیش از این هم حدس می‌زدیم، Borderlands 3 در تاریخ ۲۳ شهریور برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد. در ضمن، نسخه پی سی این عنوان به مدت ۶ ماه در انحصار فروشگاه اپیک گیمز قرار خواهد داشت و بعد از آن روی استیم منتشر خواهد شد.

همچنین چهار بسته الحاقی جداگانه برای Borderlands 3 در نظر گرفته شده که محتوای داستانی جدیدی را به این عنوان اضافه می‌کنند. کاربران می‌توانند با خرید نسخه دیلاکس بازی به تمام این چهار بسته الحاقی دسترسی پیدا کنند.

Borderlands 3 پس از مدت‌ها انتظار سرانجام هفته گذشته طی مراسمی به صورت رسمی معرفی شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی