ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هواوی
تکنولوژی

تبدیل شدن به بزرگ‌ترین سازندگان گوشی هوشمند در دنیا؛ استراتژی بعدی هواوی و آنر

ریچارد یو، مدیر عامل واحد مصرف‌کنندگان هواوی به تازگی از استراتژی برند دوگانه جدیدی برای دیوایس‌های هواوی و آنر خبر داده است. اتخاذ این استراتژی جدید به دنبال اهداف استراتژیکی اتفاق افتاده که هواوی از ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۵ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۴:۳۰

ریچارد یو، مدیر عامل واحد مصرف‌کنندگان هواوی به تازگی از استراتژی برند دوگانه جدیدی برای دیوایس‌های هواوی و آنر خبر داده است. اتخاذ این استراتژی جدید به دنبال اهداف استراتژیکی اتفاق افتاده که هواوی از سال ۲۰۱۲ تا کنون موفق شده به آن‌ها دست پیدا کند.

استراتژی برند بعدی هواوی، تبدیل شدن به بزرگترین سازنده گوشی هوشمند در دنیاست. آنر نیز می‌خواهد در آینده نزدیک هواوی را در رسیدن به این هدف تعقیب کرده و به دومین برند بزرگ چین و چهارمین برند سازنده گوشی هوشمند در سراسر جهان تبدیل شود. در همین راستا، هر دو برند یکدیگر را در زمینه توسعه تکنولوژی‌های نوآورانه و در امر توزیع و فروش یاری خواهند کرد.

هواوی

واحد مصرف‌کنندگان در حال حاضر بزرگترین و سودده‌ترین زیر مجموعه شرکت هواوی به حساب می‌آید. این مقام قبلا به واحد زیرساخت‌های شبکه و اپراتوری این شرکت اختصاص داشت که واحد مصرف‌کنندگان با دستیابی به آمار فروش 52 میلیارد دلار طی سال گذشته، توانست آن را به تصاحب خود درآورد.

فروش بی‌نظیر گوشی‌های هواوی در سالی که گذشت، افزایش سود سالیانه‌ای برابر با 45.1 درصد را به نمایش می‌گذارد. جالب است بدانید که برند آنر با 170 درصد افزایش سود سالیانه سرعت رشد بیشتری را تجربه کرد و به گزارش IDC توانست در فروش‌های آنلاین رتبه دوم دنیا را از آن خود سازد. برند آنر تا انتهای سال جاری، نخستین سری از دیوایس‌های 5G خود را به بازار معرفی خواهد کرد که در کنار گوشی‌های میت ایکس هواوی می‌توانند نقش مهمی در تصاحب بازار گوشی‌های هوشمند 5G داشته باشند.

از جمله اهداف ریچارد یو در سال 2012 که تا امروز به ثمر نشسته، می‌توان به خروج از قالب یک شرکت ODM (تولیدکننده اصلی طراحی) به OEM (سازنده اصلی تجهیزات) و کنار گذاشتن طراحی گوشی‌های اقتصادی و ضعیف اشاره کرد. همچنین به کارگیری چیپست‌های های سیلیکون (شامل چیپست‌های کایرین و مودم‌های بالونگ) و توسعه EMUI نیز از دیگر اهداف به ثمر نشسته شرکت چینی طی هفت سال گذشته بوده‌اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • amir-H
    amir-H | ۱۶ فروردین ۱۳۹۸

    هوآوی بهترینه ?♥️

  • khnesf
    khnesf | ۱۵ فروردین ۱۳۹۸

    سلام امتیاز گوشی هواوی پی 30 پرو امده لطفا مطلبش را بگزارید .

مطالب پیشنهادی