ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پاوربیتس پرو
تکنولوژی

ایرفون بی سیم پاوربیتس پرو معرفی شد؛ تلفیقی از فناوری بیتس و اپل

بیتس ساعاتی پیش از ایرفون بی سیم جدید خود به نام پاوربیتس پرو (Powerbeats Pro) رونمایی کرد. این ایرفون با کیفیت ۲۵۰ دلار قیمت دارد و از ماه می سال جاری (اردیبهشت ۹۸) روانه بازار سراسر دنیا ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۵ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۲:۵۶

بیتس ساعاتی پیش از ایرفون بی سیم جدید خود به نام پاوربیتس پرو (Powerbeats Pro) رونمایی کرد. این ایرفون با کیفیت ۲۵۰ دلار قیمت دارد و از ماه می سال جاری (اردیبهشت ۹۸) روانه بازار سراسر دنیا خواهد شد.

ایرفون پاوربیتس پرو برای سبک زندگی فعال و افراد ورزشکار طراحی شده. طراحی این دیوایس به گونه‌ای بوده که مثل یک قلاب، محکم و ثابت دور گوش‌های شما بنشیند و به لطف گوشی‌های نرم سیلیکونی تجربه‌ای لذت‌بخش از شنیدن موزیک را برایتان به ارمغان آورد.

ایرفون جدید بیتس ضد آب و عرق نیز هست و زمانی که از آن استفاده نمی‌کنید، می‌توانید دیوایس را داخل محفظه‌اش بگذارید که توانایی شارژ بی‌‌سیم را برایتان فراهم می‌کند. اما نکته قابل توجه در مورد این ایرفون، استفاده از آخرین نسخه چیپ H1 شرکت اپل است که در نسل دوم ایرپاد به کار رفته. چیپ H1 تضمین می‌کند که نسبت به چیپ قدیمی‌تر W1، ارتباط سریع‌تر و پایدارتری را در گوش دادن موسیقی با پاوربیتس پرو تجربه خواهید کرد.

پاوربیتس پرو

همچنین این چیپ امکان استفاده از فرمان صوتی «هی سیری» را هم برایتان فراهم می‌سازد. هر چند که پاوربیتس پرو صرفا برای اتصال به محصولات شرکت اپل طراحی نشده و می‌توان میان آن و تجهیزات جانبی هوشمند از برندهای دیگر هم ارتباط برقرار کرد.

درست مثل ایرپادهای اپل، پاوربیتس پرو طوری طراحی شده که وقتی آن را روی گوش‌تان می‌گذارید به طور خودکار شروع به پخش صدا کند و با برداشتن، صدا قطع شود. هر کدام از اسپیکرهای این ایرفون به دکمه‌های فیزیکی برای کنترل صدا مجهز هستند و می‌توانید در صورت تمایل پخش صدا را فقط به یکی از آن‌ها محدود سازید.

به ادعای بیتس، ایرفون جدید می‌تواند با هر بار شارژ 9 ساعت به طور مداوم به پخش موسیقی بپردازد و همراه با کیس شارژ این میزان به 24 ساعت می‌رسد. خود کیس از طریق کانکتور لایتنینگ شارژ می‌شود، اما در صورت تمایل می‌توانید کابل لایتنینگ را هم به آن متصل کرده و از طریق تبدیل دیوایس اندرویدی خود را هم به این ایرفون متصل نمایید.

ایرفون پاوربیتس پرو در چهار رنگ سفید عاجی، سبز، سرمه‌ای و مشکی روانه بازار خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Ali۰۱.
    Ali۰۱. | ۱۵ فروردین ۱۳۹۸

    ولکن این دسته ها نیست

مطالب پیشنهادی