ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رکوردهای گینس
علمی

رکوردهای گینس: بیشترین زمان حفظ تعادل روی طناب با صندلی [تماشا کنید]

فردی ناک، بدلکار و بندباز سوییسی یکی از چهره‌های محبوب کتاب رکوردهای گینس است که به خاطر مهارت‌ عجیب و فوق‌العاده‌اش در حفظ تعادل به شهرتی بین‌المللی دست پیدا کرده. یکی از رکوردهای او، بیشترین ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۵ فروردین ۱۳۹۸ | ۲۳:۵۹

فردی ناک، بدلکار و بندباز سوییسی یکی از چهره‌های محبوب کتاب رکوردهای گینس است که به خاطر مهارت‌ عجیب و فوق‌العاده‌اش در حفظ تعادل به شهرتی بین‌المللی دست پیدا کرده. یکی از رکوردهای او، بیشترین زمان حفظ تعادل روی طناب با صندلی است که نوامبر سال گذشته و در کشور زادگاهش آن را به ثبت رساند.

فردی به مناسبت جشن اولین سالگرد تأسیس مرکز خریدی در شهر ابیکون سوییس، موفق شد در نقطه‌ای به ارتفاع ۱۱ متر از کف این مکان به مدت ۸ ساعت و ۳۰ دقیقه و ۵۵ ثانیه تعادل خود را روی یک طناب و در حالی که روی یک صندلی نشسته بود حفظ کند.

رکوردهای گینس

در این رکوردزنی بی‌سابقه که صدها بازدیدکننده از مرکز خرید نظاره‌گر آن بودند، فردی توانست صندلی را به میزان سی متر روی طناب جلو برده و قطر مرکز خرید را به همین شکل طی کند. بدلکار سوییسی در این رکوردشکنی هیچ گونه طناب حامی به خود نبسته بود و تعادلش را صرفا با میله‌ای حفظ می‌کرد که روی پایش قرار داده بود.

جالب است بدانید که او در این ماجراجویی خطرناک، نه تنها هیچ استرس و واهمه‌ای نداشت بلکه در حالی که بین زمین و آسمان معلق بود با بستنی و همبرگر از خود پذیرایی می‌کرد.

گفتنی است که این نخستین رکورد ثبت شده فردی ناک در کتاب گینس نبوده است. در آگوست ۲۰۱۵، او موفق شد رکورد راه رفتن روی طنابی با بیشترین سراشیبی (۳۸.۰۶ درجه) را از خود به جای بگذارد. همچنین رکورد طولانی‌ترین عبور با دوچرخه از روی طناب (۴۸۵ متر) در دنیا نیز از آن اوست.

در ادامه از شما دعوت می‌کنیم که تماشای ویدیوی شکسته شدن رکورد بیشترین زمان حفظ تعادل روی طناب با صندلی را از دست ندهید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی