ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

فروشگاه اپیک گیمز عناوین انحصاری بیشتری دریافت خواهد کرد

پس از جنجال‌های فراوان به خاطر عرضه انحصاری Metro Exodus در فروشگاه اپیک گیمز، به نظر می‌رسید این اتفاق در آینده‌ تکرار نخواهد شد اما توییت‌های اخیر مدیر عامل اين كمپانى خلاف این مسئله را ثابت ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۱۵ فروردین ۱۳۹۸ | ۰۹:۴۵

پس از جنجال‌های فراوان به خاطر عرضه انحصاری Metro Exodus در فروشگاه اپیک گیمز، به نظر می‌رسید این اتفاق در آینده‌ تکرار نخواهد شد اما توییت‌های اخیر مدیر عامل این کمپانى خلاف این مسئله را ثابت می‌کند.

پس از معرفی رسمی Metro Exodus، این بازی برای پیش خرید در فروشگاه استیم قرار گرفت اما مدتی پس از آن، دیپ سیلور که وظیفه‌ نشر بازی را بر عهده داشت، از انتقال جدیدترین محصولش به فروشگاه اپیک گیمز و عرضه‌ انحصاری از طریق آن خبر داد. این مسئله نارضایتی‌های زیادی را در بین علاقه مندان به وجود آورد تا جایی که مدیر فروشگاه اپیک گیمز مجبور به واکنش شد.

استیو آلیسون در مصاحبه‌ای کوتاه با وبسایت پی سی گیمر اعلام کرد آن‌ها انتظار چنین مسئله‌ای را داشتند اما آنچه که اتفاق افتاد بسیار بزرگتر از پیش بینی‌هایشان بود. آلیسون در ادامه مصاحبه اضافه کرد فروشگاه اپیک گیمز در آینده سعی نخواهد کرد تا عناوین بیشترى را در انحصار خود بگیرد.

فروشگاه اپیک گیمز

طبق توییت‌های اخیر تیم سویینی، بیانیه‌‌ استیو آلیسون درباره‌ سیاست‎‌های آینده فروشگاه اپیک گیمز و عدم عرضه انحصاری بازی‌ها از طریق آن باعث شد تا گفتگوهای بیشتری پیرامون این موضوع بین اعضای اصلی شرکت صورت بگیرد. نتیجه گفتگوها هم این شد که فروشگاه اپیک گیمز همچنان به سیاست‌های پیشین خود پایبند بماند.

تیم سویینی در یکی از توییت‌های خود نوشت عرضه انحصاری یک بازی از طریق فروشگاه اپیک گیمز منوط به تصمیم گیری ناشر و استودیو سازنده است. در نتیجه، اگر آن‌ها مایل به انجام این کار باشد، اپیک گیمز مخالفتی با آن نخواهد داشت:

پس از رویداد GDC، گفتگوهای بسیاری پیرامون این موضوع داشتیم. فروشگاه اپیک گیمز همچنان مایل است تا با توسعه دهندگان و ناشران مشتاق قراردادهایی را با موضوع عرضه انحصاری یا سرمایه گذاری، بدون در نظر گرفتن بیانیه‌های قبلی پیرامون استیم امضا کند.

در حال حاضر، می‌دانیم که عناوین Control ،The Outer Worlds و تعدادی از محصولات آینده شرکت یوبیسافت به صورت انحصاری از طریق فروشگاه اپیک گیمز عرضه می‌شوند. همچنین نسخه پی سی Borderlands 3 نیز قرار است به مدت 6 ماه در انحصار این فروشگاه باشد.

با توجه به صحبت‌های تیم سویینی، در آینده عناوین انحصاری بیشتری را برای فروشگاه اپیک گیمز شاهد خواهیم بود. نظر شما نسبت به این اتفاق چیست. آیا با عرضه انحصاری نسخه‌ پی سی بازی‌ها موافق هستید؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی