ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

توییتر
تکنولوژی

توییتر سه لیبل جدید برای مکالمات را آزمایش می‌کند

مدتی هست که گردانندگان توییتر، به گیج‌کنندگی سیستم مکالمات این شبکه اجتماعی پی برده‌اند و خوشبختانه راهکارهایی ارائه کرده‌اند تا دنبال کردن این مکالمات را برای کاربران آسان‌تر سازند. در همین راستا توییتر از آزمایش ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۶ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۲:۰۰

مدتی هست که گردانندگان توییتر، به گیج‌کنندگی سیستم مکالمات این شبکه اجتماعی پی برده‌اند و خوشبختانه راهکارهایی ارائه کرده‌اند تا دنبال کردن این مکالمات را برای کاربران آسان‌تر سازند. در همین راستا توییتر از آزمایش یک ویژگی جدید برای نشانه‌گذاری مکالمات خبر داده است.

به لطف سه لیبل جدید، حالا با دنبال کردن هر مکالمه می‌توانید به سرعت نویسنده توییت را از افراد منشن شده و دخیل در بحث تشخیص بدهید. این سه لیبل Author، Mention و Follow هستند که گوشه اسم ارسال‌کنندگان توییت ظاهر می‌شوند.

اگر به خاطر داشته باشید، توییتر چند ماه پیش لیبلی به نام Original Tweeter را در این شبکه اجتماعی آزمایش می‌کرد. هدف از طراحی این لیبل، مشخص شدن نویسنده اصلی توییت و کاهش پیام‌های اسپم عنوان شده بود. همچنین ماه گذشته جین مانچون وانگ، یک مهندس نرم‌افزار نمونه اولیه‌ای از دکمه‌ای برای «مشترک شدن در مکالمات» را در توییتر کشف کرد.

توییتر
سه لیبل Mentioned، Author و Follow صورت تکامل یافته قابلیت‌های آزمایشی قبلی توییتر هستند.

این دکمه به کاربران اجازه می‌داد که بدون نیاز به لایک یا پاسخ دادن به یک رشته توییت، محتوا و پیام‌های رد و بدل شده زیر آن را دنبال نمایند. حالا به نظر می‌رسد که سه لیبل جدید، حالت تکامل یافته دو قابلیت قبلی باشند.

اما در شرایطی که لیبل‌ها موجب شفافیت بیشتر در مکالمات شده و می‌توانند جلوی اسپمرها را بگیرند، بعضی کاربران نگرانند که این لیبل‌ها موجب حواس‌پرتی اعضای این شبکه اجتماعی بشوند. در هر صورت، نکته مسلم اینجاست که وضعیت مکالمات در توییتر برای همیشه بدین شکل باقی نخواهد ماند چرا که طراحان این شبکه اجتماعی برای ایجاد تحول در این قسمت بسیار مصمم و جدی هستند.

در همین راستا مدتی پیش اپلیکیشن Twttr منتشر شد که در حال حاضر پاسخ‌های تفکیک شده رنگی را آزمایش می‌کند. با این حساب، باید منتظر ماند و دید که اوضاع در ادامه چگونه پیش خواهد رفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی