ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی The Witness در فروشگاه اپیک گیمز رایگان شد

فروشگاه اپیک گیمز که چند ماهی می‌شود فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرده، سعی دارد تا با ارائه‌ 2 بازی رایگان در هر ماه، کاربران بیشتری را جذب کند. در ماه‌های گذشته شاهد ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۱۶ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۰:۳۰

فروشگاه اپیک گیمز که چند ماهی می‌شود فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرده، سعی دارد تا با ارائه‌ 2 بازی رایگان در هر ماه، کاربران بیشتری را جذب کند. در ماه‌های گذشته شاهد رایگان شدن Thimbleweed Park ،Oxenfree و Slime Rancher در این فروشگاه بوده‌ایم و اکنون نوبت به بازی The Witness رسیده است.

بازی The Witness که در سال 2016 برای 3 پلتفرم پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه شد، توسط جاناتان بلو در سبک معمایی ساخته شده است. این عنوان روایتگر فردی است که حافظه‌ خود را از دست داده و به تنهایی در یک جزیره حضور دارد. این شخص باید با جستجو در محیط‌ و تلاش‌ برای حل معماها، راز این جزیره مرموز را کشف کند.

طبق ادعای سازنده، در بازی The Witness بیش از 600 معمای مختلف وجود دارد. در اولین قدم، یک معمای ساده در مقابل کاربر قرار می‌گیرد اما رفته رفته بر میزان دشواری آن‌ها افزوده خواهد شد. جدا از چالش برانگیز شدن تدریجی معماها، هر یک از آن‌ها قوانین و مکانیزم‌های مخصوص به خود را دارند که همین مسئله باعث شده تا از انتقال حس یکنواختی به کاربر جلوگیری شود.

بازی The Witness

دیگر عاملی که باعث شده است تا کاربر در هنگام تجربه‌ بازی The Witness احساس یکنواختی نکند، طراحی محیط‌های آن است. سازندگان برای خلق محیط‌ها وسواس و دقت زیادی به خرج داده‌اند و در نتیجه کاربر در بازی با منظره‌های زیبا و چشم نواز بسیاری روبرو خواهد شد.

اگر به دریافت بازی The Witness علاقه‌مند هستید، باید به این لینک مراجعه کنید. پس از ورود به اکانت خود و کلیک روی گزینه‌ FREE، فرآیند اضافه شدن بازی به آرشیو شما آغاز می‌شود. پس از اضافه شدن، این عنوان معمایی برای همیشه در اکانت کاربر باقی خواهد ماند و هر زمان که بخواهد می‌تواند بدون محدودیت به تجربه‌ آن بپردازد.

در ضمن، بازی The Witness تا روز 29 فروردین ماه رایگان خواهد بود و پس از آن به قیمت اصلی خود یعنی 36.99 دلار باز خواهد گشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • رامين
    رامين | ۱۶ فروردین ۱۳۹۸

    Due to United States trade restrictions, we are unable to permit account login from Cuba, Iran, North Korea, or Syria at this time.
    If you have questions, please contact Customer Service at accounts@epicgames.com

    • سورنا رضایی
      سورنا رضایی | ۱۶ فروردین ۱۳۹۸

      دوست عزیز، فروشگاه اپیک گیمز کاربران ایرانی رو تحریم کرده. از برنامه تغییر آی پی استفاده کنید.

مطالب پیشنهادی