ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اسکایپ
تکنولوژی

قابلیت تماس ویدیویی پنجاه نفره به اپلیکیشن اسکایپ آمد

با دریافت آخرین نسخه اپلیکیشن اسکایپ، حالا می‌توانید تماس‌های صوتی و ویدیویی پنجاه نفره داشته باشید. تیم اسکایپ ساعاتی پیش با انتشار یک پست وبلاگی از ارائه این قابلیت در آخرین نسخه اپلیکیشن خبر داده ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۲:۴۵

با دریافت آخرین نسخه اپلیکیشن اسکایپ، حالا می‌توانید تماس‌های صوتی و ویدیویی پنجاه نفره داشته باشید. تیم اسکایپ ساعاتی پیش با انتشار یک پست وبلاگی از ارائه این قابلیت در آخرین نسخه اپلیکیشن خبر داده است.

اسکایپ در این نسخه برای جلب توجه بیشتر کاربران هم تغییراتی در نحوه برقراری تماس‌ها اعمال کرده است. به عنوان مثال، نوتیفیکیشن جایگزین صفحه هشدار تماس‌ها شده تا کاربران عضو در گروه‌ها بتوانند با کلیک روی یک نوتیفیکیشن کوچک (و نه یک پیام در وسط صفحه) وارد مکالمه شوند. به گفته اسکایپ هر کاربر می‌تواند مستقیما وارد تماس گروهی شده یا اگر اعضای گروه کمتر از 25 نفر باشند، با همه به طور همزمان تماس بگیرد.

مایکروسافت تست قابلیت تماس گروهی را ماه گذشته و در نسخه پیش‌نمایش اپلیکیشن آغاز کرد. تا پیش از آپدیت جدید، اسکایپ در تماس‌های صوتی و ویدیویی گروهی نهایتا 25 نفر را پشتیبانی می‌کرد.

گفتنی است که اسکایپ طی چند ماه گذشته به‌روزرسانی‌های بسیار مفیدی دریافت کرده که تجربه کار با آن را بیش از پیش ارتقاء داده‌اند. به عنوان مثال، یکی از ویژگی‌های مفید اپلیکیشن یادآوری پیام‌ها و تماس‌های از دست رفته است که از طریق ایمیل به شما اطلاع‌رسانی می‌شود.

همچنین گسترش پشتیبانی نسخه تحت وب اسکایپ از مرورگرها یکی دیگر از خصوصیات خوبی بود که چندی پیش آن را به اطلاعتان رساندیم. آخرین نسخه اپلیکیشن اسکایپ برای آی او اس و اندروید را می‌توانید همین حالا از اپ استور و گوگل پلی دانلود نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • hojat zarei
    hojat zarei | ۱۷ فروردین ۱۳۹۸

    خدایی کسی هم هست که تو ایران هنوز از اسکایپ استفاده کنه ?

مطالب پیشنهادی