ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

گیم استاپ از عرضه پلی استیشن 5 و ایکس باکس بعدی در سال ۲۰۱۹ می‌گوید

راب لوید، مدیر ارشد مالی گیم‌استاپ اعلام کرده که فاصله چندانی با معرفی و عرضه پلی استیشن 5 و ایکس باکس بعدی نباشیم. در جریان گزارش درآمد گیم‌استاپ، راب لوید اعلام کرده که چرخه عمر ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۶:۳۰

راب لوید، مدیر ارشد مالی گیم‌استاپ اعلام کرده که فاصله چندانی با معرفی و عرضه پلی استیشن 5 و ایکس باکس بعدی نباشیم.

در جریان گزارش درآمد گیم‌استاپ، راب لوید اعلام کرده که چرخه عمر کنسول‌های این نسل در آینده‌ای نزدیک پایان خواهد یافت و به‌زودی باید منتظر معرفی و عرضه پلی استیشن 5 و ایکس باکس بعدی باشیم. بر اساس گفته‌های او، احتمال در دسترس قرار گرفتن کنسول‌های ذکر شده طی سال جاری میلادی وجود دارد. او همچنین یکی از دلایل کاهش فروش کنسول‌های حاضر را صبر کاربران برای خرید نسل بعدی کنسول‌ها می‌داند.

در حال حاضر، این احتمال وجود دارد که مایکروسافت طی مراسم E3 2019 رسما از ایکس باکس بعدی رونمایی کرده و تا انتهای همین سال آن را عرضه کند. از سوی دیگر و با توجه به عدم حضور سونی در رویداد E3 امسال، مشخص نیست که این کمپانی اگر قصد معرفی پلی استیشن 5 را داشته باشد، چه زمانی را برای انجام این کار در نظر خواهد گرفت.

پلی استیشن 5

از این نکته هم نباید غافل شد که شاید دلیل اصلی عدم حضور سونی در E3 2019 تمرکز روی رویداد مهم دیگری باشد که احتمالا به معرفی پلی استیشن 5 اختصاص خواهد داشت. از سوی دیگر طی سال‌های اخیر شایعات زیادی در رابطه با عرضه کنسول‌های نسل بعدی سونی و مایکروسافت در سال ۲۰۲۰ و حتی ۲۰۲۱ منتشر شده‌اند؛ تاریخی که با توجه به نشانه‌های موجود، کمی قابل باورتر از نظر راب لوید به نظر می‌رسند.

در همین راستا، پیش از این هم تصاویری از کنترلر و کیت توسعه پلی استیشن بعدی در سطح اینترنت منتشر شده بود. نظر شما چیست؟ آیا طی سال ۲۰۱۹ باید منتظر عرضه پلی استیشن 5 و ایکس باکس بعدی باشیم؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • herogame
    herogame | ۱۷ فروردین ۱۳۹۸

    بیادم با این وضعیت کشور داغون ما هیچ امیدی به خرید وسیله از جمله کنسول جدید نداریم

مطالب پیشنهادی