ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

شخصیت جدید مورتال کامبت 11 با نام Kollector معرفی شد‌ [تماشا کنید]

استودیو ندررلم از جدیدترین شخصیت مورتال کامبت 11 با نام Kollector رونمایی کرد. این شخصیت از لحاظ ظاهری و سبک مبارزه شباهت زیادی به شخصیت‌های گورو و کینتارو در همین مجموعه داشته و از چهار ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۸:۰۰

استودیو ندررلم از جدیدترین شخصیت مورتال کامبت 11 با نام Kollector رونمایی کرد.

این شخصیت از لحاظ ظاهری و سبک مبارزه شباهت زیادی به شخصیت‌های گورو و کینتارو در همین مجموعه داشته و از چهار بازو برای پیروزی در مبارزات خود استفاده می‌کند. البته بر دو شخصیت ذکر شده، Koolector قد کوتاهی داشته و همین موضوع باعث شده تا سرعت بیشتری در مبارزات داشته باشد. البته همان‌طور که در ویدیو زیر می‌بینید، قد کوتاه Kollector باعث نشده تا این شخصیت در مبارزات کم بیاورد و با مبارزی تمام عیار طرف هستیم.

این شخصیت به چنگکی ترسناک هم مجهز شده که با استفاده از آن دشمنان را به خودش نزدیک‌ کرده و همزمان به آن‌ها ضرباتی را وارد می‌‌کند. Kollector از قدرت تله‌پورت هم بهره برده و می‌تواند با ظاهر شدن در پشت سر دیگر مبارز، ضرباتی ناگهانی را به او وارد کند.

استفاده از شوریکن، ضربات سنگین از نزدیک و قابلیت تله‌پورت Kollector را به یکی از خاص‌ترین کاراکترهای جدید مورتال کامبت 11 تبدیل کرده است. پیش از این هم «روندا روزی» به عنوان یکی از شناخته شده‌ترین مبارزان ورزش UFC وظیفه صداپیشگی شخصیت سونیا بلید را بر عهده گرفته بود.

طی چند نسخه اخیر مورتال کامبت، داستان به بخش مهمی از این سری تبدیل شده و باید منتظر ماند و دید که نحوه ورود Kollector به داستان چگونه صورت خواهد گرفت. جدا از این موارد، اخیرا شایعاتی در مورد حضور جان سینا به عنوان صداپیشه در مورتال کامبت 11 هم به گوش می‌رسید.

مورتال کامبت 11 در تاریخ ۳ اردیبهشت سال آینده برای پلتفرم‌های نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Reza Dark
    Reza Dark | ۱۹ فروردین ۱۳۹۸

    عالی بود ایول. من که شدیدا منتظر نسخه بعدیم

مطالب پیشنهادی