ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

قیمت بیت کوین
تکنولوژی

قیمت بیت کوین به بالاترین حد در ۵ ماه اخیر رسید

به نظر روزهای خوش صاحبان بیت کوین فرارسیده چرا که قیمت این رمزارز با ادامه روند صعودی روزهای اخیر به ۵ هزار دلار رسیده است. این نرخ شاید در مقایسه با رکورد ۲۰ هزار دلاری ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۴:۳۰

به نظر روزهای خوش صاحبان بیت کوین فرارسیده چرا که قیمت این رمزارز با ادامه روند صعودی روزهای اخیر به ۵ هزار دلار رسیده است.

این نرخ شاید در مقایسه با رکورد ۲۰ هزار دلاری بیت کوین در اواخر ۲۰۱۷ فاصله بسیاری داشته باشد اما ۵ هزار دلار بالاترین نرخ آن از اواخر آبان سال گذشته محسوب می شود و در مقایسه با هفته اخیر نیز با هزار دلار رشد همراه بوده است.

افزایش قیمت بیت کوین تحلیلگران را به استقبال بیشتر از آن امیدوار کرده تا جایی که برخی در مورد احتمال دستیابی به نرخ ۶ هزار دلاری نیز ابراز امیدواری کرده اند. «سایمون پیترز»، تحلیلگر پلتفرم داد و ستد آنلاین eToro در این باره می گوید:

یک موج جدید بیت کوین را به زندگی برگردانده و عبور از مرز روانی ۵ هزار دلار بدین معنی است که سطح مقاومت ۶ هزار دلاری چندان دور از دسترس نیست. بیت کوین سال گذشته چندین ماه در حدود ۶ هزار دلار به سر می برد اما آنچه که در روزهای آتی رخ می دهد [در تعیین قیمت] حیاتی خواهد بود.

دلیل اصلی این افزایش قیمت که چندان مشخص نیست اما برخی کارشناسان دلایل مختلفی را برای این خرید قابل توجه عنوان کرده اند که شامل ثبت سفارش ۱۰۰ میلیون دلاری برای خرید بیت کوین از سوی یک مشتری ناشناس می شود. قیمت بیت کوین

رمزارزهای دیگر نیز از افزایش قیمت بیت کوین بی بهره نمانده اند و نرخ اتریوم، ریپل، لایت کوین و بیت کوین کش بین ۱۰ تا ۴۵ درصد رشد داشته است.

هرچند برخی تحلیلگران مدعی ساختگی بودن بسیاری از معاملات بیت کوین شده اند اما در سمت دیگر بازار پیش بینی هایی مبنی بر رشد چشمگیر قیمت رمزارزها شنیده می شود تا جایی که «تیم دریپر» میلیاردر آمریکایی و سرمایه گذار برجسته حوزه رمزارز به تازگی اعلام کرده که قیمت بیت کوین سرانجام به رقم باورنکردنی ۴ میلیون دلار خواهد رسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • amir5142
    amir5142 | ۱۷ فروردین ۱۳۹۸

    دوستان نظرتون چیه آدم سرمایه گذاری کنه روی بیت کوین؟
    کسیاطلاعی داره ممنون میشم راهنماییم کنه.
    Amir51425@gmail.com

مطالب پیشنهادی