ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

استفاده از تمام امکانات ایکس باکس با یک سرویس مقرون به صرفه ممکن خواهد شد

با توجه به شایعه‌ای که به تازگی در سطح اینترنت منتشر شده، مایکروسافت مشغول کار روی یک اشتراک جدید برای دسترسی مقرون به صرفه به بازی‌های ویدیویی است. این اشتراک که Xbox Game Pass Ultimate ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ | ۲۳:۰۸

با توجه به شایعه‌ای که به تازگی در سطح اینترنت منتشر شده، مایکروسافت مشغول کار روی یک اشتراک جدید برای دسترسی مقرون به صرفه به بازی‌های ویدیویی است. این اشتراک که Xbox Game Pass Ultimate نام دارد، ترکیبی از سرویس Xbox Game Pass و اشتراک طلایی ایکس باکس لایو خواهد بود.

طبق اطلاعات غیر رسمی، اشتراک Xbox Game Pass Ultimate قرار است با قیمت 14.99 دلار در دسترس علاقه مندان قرار بگیرد. این شایعه نخستین بار توسط یکی از کاربران توییتر با نام h0X0d منتشر شد که پیش از این اطلاعات درستی را از مایکروسافت فاش کرده بود.

ماجرا اما زمانی جالب می‌شود که برد سمز با نشان دادن یک واکنش، به طور ضمنی معرفی اشتراک Xbox Game Pass Ultimate توسط مایکروسافت را تایید کرد. ساعاتی بعد نیز وبسایت The Verge با انتشار یک گزارش دوباره مهر تاییدی بر این شایعه زد. در ضمن، وبسایت پالیگان سعی کرد تا این موضوع را از طریق سخنگوی مایکروسافت پیگیری کند که متاسفانه هیچ پاسخ مشخصی دریافت نکرد.

مایکروسافت

همان‌طور که پیش از این اشاره شد، Xbox Game Pass Ultimate قرار است یک اشتراک مقرون به صرفه برای کاربران مایکروسافت باشد. خرید اشتراک‌ ماهانه ایکس باکس لایو و Xbox Game Pass مجموعاً 19.98 دلار برای هر کاربر هزینه در بر دارد. این در حالی است که اشتراک Xbox Game Pass Ultimate 14.99 دلار قیمت خواهد داشت.

اگر کاربر بخواهد اشتراک ماهانه ماهانه ایکس باکس لایو و Xbox Game Pass را برای یک سال خریداری کند، در نهایت چیزی حدود 240 دلار هزینه می‌کند. این در صورتی است که با واقعیت داشتن اشتراک Xbox Game Pass Ultimate، هزینه‌های او به 180 دلار کاهش می‌یابد.

با توجه به گزارش وبسایت The Verge، مایکروسافت قصد دارد تا اشتراک Xbox Game Pass Ultimate را همزمان با ایکس باکس وان بدون دیسک در دسترس علاقه مندان قرار گیرد. طبق شایعات، مدل جدید ایکس باکس وان طی بهار سال جاری عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Alireza Zare
    Alireza Zare | ۱۸ فروردین ۱۳۹۸

    واسه خارجیا مقرون به صرفه هست. نه واسه ماها که باید دلار رو بخریم 14 هزار تومن

  • Arshia0017
    Arshia0017 | ۱۸ فروردین ۱۳۹۸

    اگه اینطوری که شایعه شده، و تبدیل به واقعیت بشه خیلی عالی میشه

مطالب پیشنهادی