ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اولین شبکه 5G موبایل در جهان
تکنولوژی

ورایزن: کره‌ای‌ها شیطنت کردند، اولین شبکه 5G موبایل را ما ارائه کردیم

اپراتور آمریکایی ورایزن ادعای اپراتورهای کره جنوبی مبنی بر راه اندازی اولین شبکه 5G موبایل در جهان را زیر سوال برده و آن را یک شیطنت رسانه ای نامیده است. [digipullqoute place="left"]اپراتورهای کره‌ای پس از ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۴:۰۰

اپراتور آمریکایی ورایزن ادعای اپراتورهای کره جنوبی مبنی بر راه اندازی اولین شبکه 5G موبایل در جهان را زیر سوال برده و آن را یک شیطنت رسانه ای نامیده است.

اپراتورهای کره‌ای پس از اطلاع از تصمیم ورایزن برنامه خود را ۴۸ ساعت جلو انداختند

چهارشنبه گذشته اپراتورهای کره ای SK Telecom, KT و LG Uplus سرویس 5G را از ساعت ۱۱ شب برای ۶ سلبریتی از جمله دو عضو گروه پاپ EXO و یک قهرمان المپیک فعال کردند. این خبر را SK Telecom، بزرگترین اپراتور این کشور اعلام کرده و از آن به عنوان راه اندازی اولین شبکه 5G موبایل در جهان یاد کرد؛ ادعایی که چندان به مذاق رقبای آمریکایی خوش نیامده است.

اپراتور ورایزن هم که قرار بود پنجشنبه هفته جاری این شبکه را به صورت عمومی ارائه کند، در همان روز و با اندکی تاخیر نسبت به رقیب کره ای دست به کار شد و سرویس 5G را در بخش هایی از شیکاگو و مینیاپولیس به صورت عمومی ارائه کرد.اولین شبکه 5G موبایل در جهان

ظاهرا کره ای ها پس از اطلاعات از تصمیم ورایزن برای راه اندازی پیش از موعد شبکه 5G برنامه زمانبندی خود را به گونه ای تغییر داده اند که عنوان اولین اپراتور ارائه کننده 5G را از آن خود کنند. با این حال آمریکایی ها زیر بار این شکست نرفته اند. «کوین کینگ»، مدیر ارتباطات سازمانی ورایزن در این باره گفته است:

آنها فعال کردن 5G برای ۶ سلبریتی را راه اندازی شبکه می دانند؟ اینکا بیشتر شبیه شیطنت رسانه ای است. ما واقعا شبکه را راه اندازی کردیم و دستگاه های 5G در اختیار تمام متقاضیان قرار دادیم.

ورایزن همچنین از این سرویس جدید در ۳۰ نقطه مختلف آمریکا تا پایان سال جاری میلادی خبر داده است. شهروندان کره ای نیز از جمعه گذشته و همزمان با عرضه موبایل گلکسی S10 5G امکان اتصال به شبکه 5G را دارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Amin M
    Amin M | ۲۶ فروردین ۱۳۹۸

    کاش من هم با دنیا در این موارد رقابت داشتیم نه چیزهای بدردنخوردیگر

  • Reza Asadi
    Reza Asadi | ۱۹ فروردین ۱۳۹۸

    هواوی پرچم دار آینده !

    • Reza12022
      Reza12022 | ۲۵ شهریور ۱۳۹۹

      هواووی واقعاً بی رقیبه واسه همینه که تحریم میشه اما تحریم هم فایده نداره چووووون هواوی بی رقیبه

مطالب پیشنهادی