ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ارسال بسته‌های پستی به پلدختر
تکنولوژی

ارسال بسته‌های پستی به پلدختر رایگان شد

بعد از وقوع سیل اپراتورهای تلفن همراه برای تسهیل کمک رسانی به مردم پلدختر، مکالمات را رایگان اعلام کرده بودند و حالا هم شرکت پست خبر از ارائه خدمات رایگان پستی به این شهر داد. ...

پگاه طوسی
نوشته شده توسط پگاه طوسی | ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۱:۳۰

بعد از وقوع سیل اپراتورهای تلفن همراه برای تسهیل کمک رسانی به مردم پلدختر، مکالمات را رایگان اعلام کرده بودند و حالا هم شرکت پست خبر از ارائه خدمات رایگان پستی به این شهر داد.

برای مناطق سیل زده ارتباطات یکی از اصلی‌ترین نیاز مردم است که به منظور تامین آن، شرکت‌ها و نهادهای مختلف خدمات رایگان ارائه می‌کنند؛ رویه‌ای که شرکت پست نیز در نظر گرفت تا دریافت و ارسال کالاها در منطقه سیل زده پلدختر، رایگان انجام شود.

«حسین نعمتی» مدیرعامل شرکت ملی پست می‌گوید در راستای ایجاد امکان ارتباط مستقیم میان شهرستان پلدختر با سراسر کشور، ارسال مرسولات از این شهرستان به تمامی مقاصد داخل کشور و بر عکس، تا یک ماه آینده رایگان است.

ارسال بسته‌های پستی به پلدختر

نعمتی در این باره به ایسنا توضیح داد که این خدمت در قالب پست سفارشی و تا سقف ۳۰ کیلوگرم انجام می‌شود و هم وطنان می‌توانند بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای، مرسولات خود را به مردم این شهرستان ارسال کنند:

«با وجود وارد آمدن آسیب‌های جدی به شهرستان پلدختر به دنبال وقوع سیل، پست از همان ابتدا با راه‌اندازی باجه سیار و سپس استقرار در محل ساختمان پست بانک؛ به ارائه خدمات پستی مورد نیاز مردم ادامه داد.»

البته پیش از این هم تعدادی از فروشگاه اینترنتی اعلام کرده بودند افرادی که قصد حمایت از مردم سیل‌زده را دارند، می‌توانند اقلام مورد نیاز هموطنان آسیب دیده را از آنها خریداری و ارسال کالاها را به آنها بسپارند. رویه‌ای که شرکت پست نیز آن را در نظر گرفت تا دریافت و ارسال کالاها در منطقه سیل زده پلدختر، رایگان انجام شود.

این اقدامات در حالی انجام می‌شود که دو اپراتور بزرگ تلفن همراه نیز تماس برای مردم این شهر را رایگان اعلام کردند. ایرانسل خدمات تماس رایگان به مردم لرستان از جمله مردم پلدختر ارایه می‌دهد و همراه اول هم اعلام کرده که تا هفته آینده هرگونه تماس مشترکان این اپراتور از شهر پلدختر رایگان خواهد بود.

پلدختر به عنوان یکی از مناطق سیل زده بیشترین آسیب را در خطوط ارتباطی داشته و طبق اعلام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خسارات ایجاد شده در این شهر رقمی معادل ۳۵۰ میلیارد تومان برآورد شده است. به جز خطوط ارتباطی، جاری شدن سیل در پلدختر باعث شد تا ساختمان پست شهر هم به شدت آسیب ببیند. البته پس از آن «محمدجواد آذری جهرمی» وزیر ارتباطات دستور تخریب کامل ساختمان قبلی و بنا کردن ساختمانی جدید در مکانی امن و مناسب را داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • enrix
    enrix | ۲۰ فروردین ۱۳۹۸

    واقعا خیلی بده خونه زندگیت به باد بره ببخشید به آب بره. ولی انصافا وقتی اکثر خونه ها تخلیه شدن و نابود شدن الان پست میخواد به کدوم قبرستونی کالا بفرسته ؟؟؟؟؟

  • Amin M
    Amin M | ۲۰ فروردین ۱۳۹۸

    خیلی سخته خدا خودش به این مردم کمک کنه

مطالب پیشنهادی