ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مک بوک پرو ۱۶ اینچی
تکنولوژی

تاریخ عرضه مک بوک پرو ۱۶ اینچی اپل حداقل یک سال عقب می‌افتد

بهمن ماه سال گذشته مینگ چی-کو، تحلیلگر سرشناس اپل پس از مدت ها سکوت اعلام کرد که کمپانی کوپرتینویی قصد دارد طی سال میلادی جاری، یک مک بوک پرو ۱۶ اینچی عرضه کند. حال وبسایت MacRumors به نقل از ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ | ۰۹:۳۰

بهمن ماه سال گذشته مینگ چی-کو، تحلیلگر سرشناس اپل پس از مدت ها سکوت اعلام کرد که کمپانی کوپرتینویی قصد دارد طی سال میلادی جاری، یک مک بوک پرو ۱۶ اینچی عرضه کند. حال وبسایت MacRumors به نقل از مینگ چی-کو گزارش داده که این مک بوک پرو ۱۶ اینچی در بهترین حالت، سال ۲۰۲۰ میلادی عرضه خواهد شد.

مک بوک پرو ۱۶ اینچی

بر اساس یادداشت‌های قبلی مینگ چی-کو، نسخه جدید لپ تاپ اپل با سایز نمایشگر بین ۱۶ تا ۱۶.۵ اینچ به بزرگترین عضو خانواده مک بوک پرو بدل خواهد شد. جالب اینجاست رکورد قبلی در اختیار مدل ۱۷ اینچی بود که عرضه آن از ۲۰۱۲ متوقف شده است.

کو همچنین در آن زمان احتمال ‌می‌داد که مک بوک پرو ۱۳ اینچی دیگری با قابلیت پشتیبانی از ۳۲ گیگابایت رم نیز از سوی اپل ارائه خواهد شد. در حال حاضر فقط مدل ۱۵ اینچی توانایی پشتیبانی از این مقدار رم را دارد.

مک بوک پرو ۱۶ اینچی

سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ میلادی، تاریخ‌های دقیقتری برای عرضه این دو محصول هستند

با این وجود یادداشت ‌های جدید این تحلیلگر سرشناس نشان می‌دهد که سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ میلادی، تاریخ‌های دقیقتری برای عرضه این دو محصول به شمار می‌روند چرا که اپل سرعت پروسه تولید و عرضه آنها پایین آورده و برنامه‌هایش تغییر کرده است.

البته تاخیر در عرضه مک بوک پرو ۱۶ اینچی چندان هم دور از انتظار نبود چرا که کمپانی کوپرتینویی سه سال است که از طراحی یکسانی برای تمامی مک بوک های پرو استفاده می‌کند.

مک بوک پرو ۱۶ اینچی

این در حالی است که طراحی فعلی مک بوک پرو و به ویژه کیبورد پروانه ای آن بین درصدی از کاربران از محبوبیت چندانی برخوردار نیست. به نظر می‌رسد اپل پس از مدت‌ها تصمیم گرفته تغییرات در زبان طراحی این محصول ایجاد کند تا بار دیگر رضایت کاربران را فراهم کند.

مانیتور 6K اپل تا پایان سال ۲۰۱۹ عرضه می‌شود

جالبترین بخش پیش بینی‌های کو شاید جزئیاتی درباره مانیتور جدید اپل باشد؛ او در گزارشات قبلی خود مدعی شده بود که کمپانی کوپرتینویی قصد دارد به بازار نمایشگر‌های حرفه‌ای بازگردد و مانیتوری در ابعاد ۳۱.۶ اینچی با طراحی نور پس زمینه شبه مینی LED و رزولوشن حیرت انگیز 6K عرضه کند.

مک بوک پرو ۱۶ اینچی

یادداشت‌های جدید کو به این محصول اشاره‌ای ندارد و به نظر می‌رسد مانیتور 6K اپل قرار است بدون تاخیر غیر منتظره تا پایان سال ۲۰۱۹ میلادی عرضه گردد.

 

تماشا کنید: ساخت لپتاپ مجهز به سامسونگ Dex بر مبنای مک بوک پرو

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Erfan4
    Erfan4 | ۲۰ فروردین ۱۳۹۸

    معلوم نیست ۲۰۱۹ بالاخره مک بوک جدید معرفی میشه یا نه ...!؟

مطالب پیشنهادی