ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی نوت ۱۰
تکنولوژی

گلکسی نوت 10 هم در چهار نسخه‌ی مختلف عرضه می‌شود

پس از عرضه ۴ مدل مختلف از آخرین پرچمداران سامسونگ یعنی گلکسی اس 10، تصمیم سامسونگ برای در نظر گرفتن دو سایز مختلف گلکسی نوت 10 آنچنان هم عجیب نیست اما به گزارش ETNews سامسونگ قصد دارد ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۰:۳۰

پس از عرضه ۴ مدل مختلف از آخرین پرچمداران سامسونگ یعنی گلکسی اس 10، تصمیم سامسونگ برای در نظر گرفتن دو سایز مختلف گلکسی نوت 10 آنچنان هم عجیب نیست اما به گزارش ETNews سامسونگ قصد دارد دو نسخه‌ی 5G و LTE از پرچمداران بعدی خود در دو اندازه متفاوت عرضه کند. بنابراین گلکسی نوت 10 هم در چهار نسخه مختلف عرضه خواهد شد.

گلکسی نوت 10

بر اساس این گزارش و شایعات قبلی، گلکسی نوت 10 در دو اندازه‌ی مختلف ۶.۲۸ و ۶.۷۵ اینچی عرضه خواهد شد. این دو مدل شاید از نظر کاربران، آنچنان هم تفاوتی با یکدیگر نداشته باشند اما کمپانی کره‌ای امیدوار است که بدین شکل بزرگترین گوشی سری نوت خود را به بازار عرضه کند.

دیوایس کوچکتر که از نمایشگر ۶.۲۸ اینچی بهره می‌برد، در واقع گزینه‌ای است که از لحاظ اندازه میان دو مدل گلکسی اس 10 و اس 10پلاس قرار می‌گیرد. برخی کارشناسان این نسخه کوچکتر را گلکسی نوت 10e نامیده‌اند.

گلکسی نوت 10

از سوی دیگر نسخه بزرگتر گلکسی نوت 10 که صفحه نمایشی ۶.۷۵ اینچی دارد کمی بزرگتر گلکسی اس 10 5G خواهد بود تا شاید عنوان بزرگترین کهکشانی تاریخ را از آن خود کند.

به گزارش ETNews سامسونگ قصد دارد دو نسخه‌ی 5G و LTE از پرچمداران بعدی خود را در هر دو سایز گفته شده عرضه کند. بنابراین شاهد عرضه‌ی ۴ نسخه گلکسی نوت 10 خواهیم بود. البته کاربران می‌توانند این چهار نسخه‌ اصلی را با میزان حافظه‌های مختلف خریداری کنند.

گلکسی نوت 10

شایعات حاکی از آن است که شش سنسور دوربین مختلف روی بدنه‌ی گلکسی نوت 10 تعبیه خواهد شد: دو دوربین سلفی در جلو و چهار حسگر در بدنه‌ پشتی دستگاه. اما مدل کوچک‌تر، یعنی گلکسی نوت 10e همراه با پنج دوربین و احتمالا در غیاب سنسور ToF به دست مشتریان خواهد رسید.

با این اوصاف، پیش‌بینی می‌شود که گلکسی نوت 10e (یا هر نام دیگری که برایش در نظر می‌گیرند) دوربین گلکسی اس ۱۰ پلاس را به ارث می‌برد و این در حالیست که نوت ۱۰ دارای سنسور ToF خواهد بود که در نسخه 5G گوشی گلکسی اس ۱۰ دیده می‌شود.

گلکسی نوت 10

به احتمال قوی و طبق سنت هرساله این کمپانی کره‌ای، کهکشانی بعدی سامسونگ مرداد ماه امسال معرفی خواهد شد و اواخر شهریور ماه هم به بازار وارد می‌شود اما هنوز قیمت دقیق آن مشخص نشده و برای اطلاعات بیشتر باید منتظر شایعات بعدی بمانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی