ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ادغام گلکسی j و گلکسی A
تکنولوژی

خانواده گلکسی J سامسونگ با سری گلکسی A ادغام می شوند

روز گذشته سامسونگ رسما پایان تولید گوشی های سری گلکسی J خود و جایگزین شدنشان با مجموعه موبایل های گلکسی A را اعلام کرد. این خبر از طریق کاناب یوتیوب سامسونگ در مالزی و با ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۱:۰۰

روز گذشته سامسونگ رسما پایان تولید گوشی های سری گلکسی J خود و جایگزین شدنشان با مجموعه موبایل های گلکسی A را اعلام کرد. این خبر از طریق کاناب یوتیوب سامسونگ در مالزی و با پخش یک تیزر تبلیغاتی برای گوشی های گلکسی A30 و گلکسی A50 اعلام گردید که چندی پیش رسما رونمایی شدند.

خداحافظی با گلکسی J سامسونگ

گوشی های سری گلکسی J سامسونگ سهم قابل توجهی از بازار موبایل های اقتصادی را در بازار هند به خود اختصاص داده اند با این حال خاطر سخت تر شدن رقابت از سوی شرکت هایی نظیر شیائومی، کمپانی کره ای را بر آن داشت تا گزینه های تازه ای را به مجموعه محصولات خود در این بازار اضافه کند و در نهایت سری گوشی های میان رده گلکسی A رسما به عمر گوشی های گلکسی J سامسونگ پایان دادند. اشاره کنیم که سامسونگ از تابستان گذشته مشغول ارزیابی این تصمیم است و در نهایت روز گذشته از عملیاتی شدن آن خبر داد.

در مورد گوشی های سری گلکسی A هم می توان گفت که همین حالا مدل های A10، A20، A30، A50 و A70 در آن قرار دارند و انتظار می رود که فردا چند مدل تازه به این سری اضافه شود و برخلاف سری گلکسی J سامسونگ که در مقایسه با رقبا کمی گران به نظر می رسیدند، گوشی های میان رده سری گلکسی A قیمت هایی منطقی و مناسب دارند.

ادغام گلکسی J سامسونگ با گلکسی A
گوشی گلکسی A50

گوشی های سری گلکسی A سامسونگ با امکاناتی نظیر دوربین اصلی سه گانه، سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر و نمایشگر امولد Infinity با قیمتی کمتر از ۳۵۰ دلار به بازار عرضه می شوند که در نظر کاربران میتواند بسیار جذاب باشد. این گوشی ها همچنین باتری های بزرگ تری را در بدنه خود جای داده اند و از تکنولوژی شارژ سریع نیز پشتیبانی می کنند.

در هر حال طبق اعلام های قبلی قرار است که گوشی گلکسی A90 سامسونگ نیز فردا معرفی شود و آنطور که در شایعات آمده بود این موبایل شکل و ظاهری کاملا متفاوت را به میان رده های سامسونگ می آورد. اطلاعات لو رفته قبلی در این باره نیز حکایت از آن داشت که گلکسی A90 سامسونگ همراه با دوربین جهنده پاپ آپ عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • M.Gh
    M.Gh | ۱۱ مرداد ۱۳۹۸

    اون عکسی که گزاشتید برای a50 ، ای ۵۰ نیست

  • Hamidreza
    Hamidreza | ۲۳ فروردین ۱۳۹۸

    سامسونگ با این کار بازار گوشی های مردم پسند ایران که طبقه متوسط ایرانی اونارو می‌خرن به هواوی و شیاومی واگذار کرد (آغاز افول سامسونگ در ایران)

  • Reza Dark
    Reza Dark | ۲۰ فروردین ۱۳۹۸

    خداحافظ ای هم نشین همیشه

  • Amirhosein
    Amirhosein | ۲۰ فروردین ۱۳۹۸

    پس این سری M چیه؟

مطالب پیشنهادی