ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بیوویژن هارمونی

اسپیکرهای این تلویزیون مثل بال پرنده باز می‌شوند [تماشا کنید]

بنگ اند اولافسن (B&O) از تلویزیون جدید « بیوویژن هارمونی » با پنل متحرک و اسپیکرهایی شبیه بال پرنده رونمایی کرده که در نوع خود منحصر به فرد است. بیوویژن هارمونی بر پایه پنل ۷۷ ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۰:۰۰

بنگ اند اولافسن (B&O) از تلویزیون جدید « بیوویژن هارمونی » با پنل متحرک و اسپیکرهایی شبیه بال پرنده رونمایی کرده که در نوع خود منحصر به فرد است.

بیوویژن هارمونی بر پایه پنل ۷۷ اینچی اولد ال جی C9 طراحی شده اما قابلیت های جذابی به آن اضافه شده که به قیمت پرداخت هزینه سه برابری برای مشتریان تمام می شود. زمانی که تلویزیون خاموش است دو اسپیکر صفحه ای آن روی پنل قرار می گیرند اما پس از روشن شدن دستگاه پنل به سمت بالا حرکت کرده و اسپیکرها شبیه بال پرنده به دو سمت باز می شوند که نمایشی جالب به نظر می رسد. این دستگاه را می توان روی پایه قرار داده یا روی دیوار نصب کرد.

اسپیکرها میزبان سیستم صوتی مبتنی بر DSP سه کاناله هستند و در ساخت آنها از آلومینیوم و بلوط استفاده شده است. دکودر صوتی محیطی ۷.۱ کانال، و قابلیت اتصال به هشت اسپیکر نیز از دیگر ویژگی های این اسپیکرها هستند.

جدای از توان صوتی فوق العاده این تلویزیون مبتنی بر نسل نهم چیپ آلفا است و توانایی پشتیبانی از HDMI 2.1، نمایش محتوای 4k با نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه، پشتیبانی از دستیار هوشمند الکسا و اپل ایرپلی ۲ را دارد.

بنگ اند اولافسن هم مثل ال جی معتقد است که تلویزیون یکی از اجزای مهم دکوراسیون است و نباید صرفا به صفحه ای تیره محدود شود. تمرکز روی این مساله باعث شده بیوویژن هارمونی حتی زمانی که خاموش است بسیار دلپذیرتر از دستگاه های معمولی به نظر برسد.

با این حال قیمت بالای ۲۰ هزار دلاری احتمالا بسیاری را از خرید آن منصرف خواهد کرد. البته اگر شما از عهده خرید آن برمی آیید بد نیست بدانید که بیوویژن هارمونی از مهرماه و با پنل هایی به رنگ بلوط، آلومینیوم یا ترکیبی از هر دوی آنها روانه بازار خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی