ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

مرحله دوم زندگی؛ ۶ بازی موبایل که طرفداران سبک بقا نباید از دست بدهند

«تلاش برای زندگی» را تاکنون بارها در عناوین مختلف دیده‌ایم اما چیزی که بازی بقا (Survival) را به سبکی اعتیادآور تبدیل کرده، توجه بیشتر آن به همین سه کلمه است. در اینجا فقط تفنگ به ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ | ۲۰:۰۰

«تلاش برای زندگی» را تاکنون بارها در عناوین مختلف دیده‌ایم اما چیزی که بازی بقا (Survival) را به سبکی اعتیادآور تبدیل کرده، توجه بیشتر آن به همین سه کلمه است. در اینجا فقط تفنگ به دست با دشمنان نمی‌جنگید. باید خودتان غذا و منابع اولیه را به دست بیاورید، وسیله‌های مورد نیاز را بسازید و در برابر خطرات بایستید.

تاکنون بازی‌های گوناگونی از سبک بقا برای تلفن‌های هوشمند منتشر شده است که در مطلب پیش‌رو به سراغ بهترین‌های آن‌ها رفته‌ایم. اگر شما نیز عنوان جذاب دیگری از این سبک روی موبایل می‌شناسید، پیشنهاد می‌کنیم در قسمت نظرات با ما و بقیه کاربران در میان بگذارید.

Life After

بازی بقا

  • بازی آنلاین است

اگر به دنبال یک تجربه کنسولی از بازی بقا هستید، Life After در حال حاضر بهترین گزینه روی موبایل به‌شمار می‌رود. Life After جدا از گرافیک بالایش در زمینه گیم‌پلی محتویات زیادی برای سرگرمی دارد و تا مدت‌ها مخاطب را درگیر می‌کند. بازی برای شخصی‌سازی پناهگاه کاملا دست بازیکن را باز گذاشته، تعداد تجهیزاتی که می‌توانید بسازید زیاد است، تنوع آب و هوایی منطقه‌ها باعث شده تا هر کدام دشمنان مخصوص‌شان را داشته باشند و منابع اولیه‌ای که به دست می‌آورید نه تنها فراوان هستند بلکه کارایی خاص خودشان را دارند.

LifeAfter

LifeAfter

سازنده: NetEase Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 1900 / 1600 مگابایت زبان:

Ark Survival Evolved

  • بازی آفلاین و آنلاین است

آرک یکی از معروف‌ترین بازی‌های بقا روی پلتفرم‌های خانگی است و علت اینکه Life After را گزینه بهتری از پورت موبایل این عنوان نامیدم، به‌خاطر ضعف‌هایی است که بازی در بخش گرافیکش دارد. آرک دنیایی متفاوت‌تر از بقیه آثار بقا را به‌تصویر کشیده و این جدید بودنش برگ برنده بزرگی به‌حساب می‌آید اما نکته اینجاست بازی روی گوشی‌های ضعیف‌تر و حتی متوسط عملکرد خوبی ندارد. در این بازی بازیکن در محیطی مملو از دایناسور و موجودات مختلف رها می‌شود و باید بدون تجهیزاتی خودش را با شرایط وفق بدهد.

ARK: Survival Evolved

ARK: Survival Evolved

سازنده: Studio Wildcard قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 1800 / 1990 مگابایت زبان:

Last Day on Earth

  • بازی آنلاین است

هم آرک و هم Life After جزو پرحجم‌ترین آثار گوشی هستند و اگر جایگزینی سبک‌تر و خیلی کم‌حجم‌تر می‌خواهید Last Day on Earth را از دست ندهید؛ عنوانی که با بیش از ۵۰ میلیون دانلود جزو محبوب‌ترین بازی‌های گوشی به‌حساب می‌آید. در بازی جدا از جنگ با زامبی‌ها، با ساخت وسیله‌های مختلف یا جمع‌آوری ماده‌های غذایی باید به زندگی ادامه دهید. البته با وجود تمام این مشکلات بخش سخت ماجرا بقیه بازیکن‌ها هستند که برای بقایشان به بازماندگان غارت می‌برند. در صورت مردن نیز مجبورید دوباره بازی را آغاز کنید.

Last Day on Earth: Survival

Last Day on Earth: Survival

سازنده: Kefir! قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 535.7 / 182.71 مگابایت زبان:

This War of Mine: Stories - Father's Promise

  • بازی آفلاین است

هیچکدام از بازی‌های سبک بقا داستان خاصی ندارند و تقریبا در تمام آن‌ها سازنده تلاشش را به‌کار گرفته تا این تنها بودن را در قالب گیم‌پلی و گرافیک به‌نمایش بگذارد. تفاوت Father's Promise با بقیه آثار بقا در اینجا خودش را نشان می‌دهد. بازی داستان پدری در دوران جنگ را روایت می‌کند که می‌خواهد دخترش را از تهدیدها دور نگه دارد. در این عنوان باید با جمع‌آوری منابع مختلف، غذا و وسایل مورد نیاز را درست کرده و البته با انتخاب‌های داستانی، اتفاقات را آنگونه که فکر می‌کنید بهتر است پیش ببرید.

This War of Mine: Stories - Father's Promise

This War of Mine: Stories - Father's Promise

سازنده: 11bit studios قیمت: 1.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 615.9 / 540.58 مگابایت زبان:

Ares Virus

  • بازی آنلاین است

ویژگی که Ares Virus را به اثری متفاوت تبدیل کرده سبک گیم پلی و گرافیک بازی است. Ares Virus عنوانی دو بعدی بوده و دوربین از بالا به پایین محیط را نشان می‌دهد. از طرفی برخلاف بقیه بازی‌های شوتر که دارای سیستم هدف گیری خودکار هستند، در اینجا خودتان باید هدف گرفته و سپس به دشمنان ضربه بزنید. تمام این المان‌ها هم دست به دست یکدیگر داده‌اند تا Ares Virus اثری حرفه‌ای‌تر نسبت به بقیه عناوین بقا گوشی بشود.

Ares Virus

Ares Virus

سازنده: Qcplay Limited قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 188.2 / 85.93 مگابایت زبان:

Minecraft

  • بازی آفلاین و آنلاین است

ماینکرافت را بیشتر با آزادی زیادش در ساخت‌وساز می‌شناسیم اما در کنار این حالت گیم‌پلی که بازیکن‌ها می‌توانند هرچیزی بسازند، بازی یک بخش بقا (Survival) نیز دارد که در آن منابع محدودتر بوده، شخصیت اصلی هر لحظه ممکن است به‌خاطر کمبود غذا یا حضور دشمنان کشته شود و بنابراین باید با جستجو و ساختن سرپناه از شر خطرات در امان بمانید. برخلاف بازی‌های بالا ماینکرافت حتی در این بخش نیز توجه بیشتری به قسمت ساخت‌وساز داشته و اکشن نقش کمرنگ‌تری دارد.

Minecraft

Minecraft

سازنده: Mojang قیمت: 6.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS، اندروید و ویندوز فون حجم: 300 / 86.9 / 132.75 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • .:KAHZAD:.
    .:KAHZAD:. | ۲۹ فروردین ۱۳۹۸

    مم لایف افتر رو تجربه کردم و با اطمینان میگم که بهترینه تو سبک بقا

  • Farid_Forootan_Shad
    Farid_Forootan_Shad | ۲۰ فروردین ۱۳۹۸

    بهترینشون با اختلاف don't starve ه چرا یادتون رفت!؟

  • Mohy
    Mohy | ۲۰ فروردین ۱۳۹۸

    لست دی که فیلتره فکر کنم

  • mahdi89
    mahdi89 | ۲۰ فروردین ۱۳۹۸

    فقط life after

مطالب پیشنهادی