ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تبلیغ تلویزیونی جدید Days Gone را اینجا ببینید [تماشا کنید]

فاصله چندانی با عرضه یکی از مورد انتظارترین بازی‌های انحصاری پلی استیشن 4 یعنی Days Gone نداریم و به همین مناسبت سونی تبلیغ تلویزیونی جدیدی را از این عنوان منتشر کرده است. در این ویدیو ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۵:۴۵

فاصله چندانی با عرضه یکی از مورد انتظارترین بازی‌های انحصاری پلی استیشن 4 یعنی Days Gone نداریم و به همین مناسبت سونی تبلیغ تلویزیونی جدیدی را از این عنوان منتشر کرده است.

در این ویدیو کوتاه، ما شخصیت اصلی این بازی را در حالی که تنها یک گلوله در تفنگ خود دارد ملاقات می‌‌کنیم؛ گلوله‌ای که بدون شک برای از بین بردن دشمنان مختلفی که او در دنیای آخرالزمانی Days Gone ملاقات خواهد کرد کافی نیست.

تریلر با نشان دادن یک زن فریکر که به سمت او در حال حرکت است، ادامه پیدا می‌کند. در پشت سر، ما دنیای مخروبه‌ای را می‌بینیم که صدها فریکر در حال حرکت به سمت سینت جان هستند و حال او پس از پشت سر گذاشتن راهی سخت، باید با چالش تازه و صد البته خطرناکی روبرو شود.

به طور کلی، فریکرها تنها دشمنان شما در Days Gone نخواهند بود و در این دنیای بحران زده باید با کلونی‌های انسانی، حیوانات وحشی و افرادی که به تنهایی برای بقا تلاش می‌کنند مقابله کنید.

همچنین در Days Gone چهار نوع زامبی مختلف حضور خواهند داشت. نخستین آن‌ها سوارمرها هستند که به صورت گروهی یا گله‌ای در محیط‌های بازی پرسه می‌زنند. دومین نوع نیوت‌ها هستند که اگر برای آن‌ها مزاحمت ایجاد نکنید، به سمت شما حمله‌ور نمی‎‌شوند و تنها در صورت کاهش سلامتی جان به او نزدیک خواهند شد.

سومین نوع که نمونه آن را در تریلر بالا هم مشاهده کردید، اسکریمرهای پر سر و صداهستند و در انتها باید با زامبی‌های غول پیکری با نام بریکر روبرو شوید که برای از بین بردن آن ها به مهمات زیادی نیاز خواهید داشت.

بازی Days Gone در تاریخ ۶ اردیبهشت به صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Saeed Nouroozi
    Saeed Nouroozi | ۲۰ فروردین ۱۳۹۸

    خدا کنه بازی خوبی از اب در بیاد

مطالب پیشنهادی