ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دوربین کانن SL3
تکنولوژی

کانن از دوربین EOS Rebel SL3 با قابلیت فیلمبرداری 4K رونمایی کرد

شاید دوربین های بدون آینه به بالاترین سطح محبوبیت رسیده باشند اما کانن به راحتی مدل های DSLR را فراموش نمی کند و حالا از دوربین EOS Rebel SL3 با سنسور ۲۴.۱ مگاپیکسلی رونمایی کرده است. هرچند ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۲:۰۰

شاید دوربین های بدون آینه به بالاترین سطح محبوبیت رسیده باشند اما کانن به راحتی مدل های DSLR را فراموش نمی کند و حالا از دوربین EOS Rebel SL3 با سنسور ۲۴.۱ مگاپیکسلی رونمایی کرده است.

هرچند این دوربین با ۴۴۹ گرم وزن سبکترین و کوچکترین نسخه در سری EOS کانن محسوب می شود اما از ویژگی های خاصی نظیر سنسور ۲۴.۱ مگاپیکسلی APS-C CMOS با ابعاد ۲۲.۳ در ۱۴.۹ میلی متر، فیلمبرداری 4K، پردازنده قدرتمند DIGIC 8 و نمایشگر لمسی ۳ اینچی با قابلیت چرخش ۱۸۰ درجه ای بهره می برد.

دوربین کانن SL3

کانن در این محصول یک سیستم اپتیکال با ۹ نقطه فوکوس خودکار را ارائه کرده. EOS Rebel SL3 نخستین دوربین سری EOS با فوکوس خودکار پیکسل دوگانه و قابلیت شناسایی چشم است. سیستم پیکسل دوگانه که مستقیما در سنسور پیاده سازی شده، امکان فوکوس سریع و دقیق برای ویدیوهای 1080pرا میسر می سازد.

هرچند دوربین کانن SL3 قابلیت فیلمبرداری 4K را دارد اما در حالت پیکسل دوگانه از آن خبری نیست. از دیگر محدودیت های آن باید به فقدان لرزشگیر سنسور اشاره کرد، با این حال لرزشگیر اپتیکال تا حدودی حرکات اضافی دست را حذف می کند.

دوربین کانن SL3 توانایی ثبت تصاویر پیاپی با نرخ ۵ فرم بر ثانیه را دارد و محدوده ISO آن هم به ۲۵۶۰۰ می رسد. باتری دوربین با یکبار شارژ امکان ثبت ۱۶۰۰ تصویر یا ۳۵۰ دقیقه فیلمبرداری را به کاربر می دهد که تقریبا مشابه مدل قبلی است. از دیگر قابلیت های آن باید به منظره یاب اپتیکال با پوشش ۹۵ درصدی، میکروفون و اسپیکر داخلی، پشتیبانی از کارت حافظه، وای فای، بلوتوث، حالت بهینه سازی چهره خودکار و افکت بوکه اشاره کرد.

EOS Rebel SL3 تا حدود سه هفته دیگر و با قیمت ۶۰۰ دلار روانه بازار خواهد شد. خریداران با پرداخت ۱۵۰ دلار بیشتر می توانند کیت لنز EF-S 18-55 mm f/4-5.6 را نیز همراه دوربین تهیه کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی