ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

اطلاعات جدیدی از گیم‌پلی Gears 5 فاش شد

سرانجام و پس از مدت‌ها سکوت خبری، اطلاعات جدیدی از Gears 5 در سطح اینترنت منتشر شده که به تغییرات این بازی نسبت به قسمت‌های پیشین سری Gears of War می‌پردازد. در حال حاضر می‌دانیم ...

Ojan Salemi
نوشته شده توسط Ojan Salemi | ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۵:۳۰

سرانجام و پس از مدت‌ها سکوت خبری، اطلاعات جدیدی از Gears 5 در سطح اینترنت منتشر شده که به تغییرات این بازی نسبت به قسمت‌های پیشین سری Gears of War می‌پردازد.

در حال حاضر می‌دانیم که بازی برای عرضه در سال ۲۰۱۹ برنامه ریزی شده و با یک عنوان کاملا متفاوت از سری Gears of War طرف هستیم. بر اساس اطلاعاتی که از سمت اینسایدری با نام Klobrille منتشر شده، محیط بازی از بزرگ‌ترین قسمت این مجموعه، ۲۰ برابر مساحت بیشتری خواهد داشت. همچنین باید منتظر اضافه شدن یک حالت بازی جدید به Gears 5 با نام Horde: Escape باشیم که به عقیده عده‌ای ساختاری شبیه به مبارزات بتل رویال خواهد داشت.

Gears 5

امکانات شخصی سازی کاربران نسبت به گذشته بیشتر خواهد بود و شما می‌توانید المان‌های مختلفی را برای کاراکتر خود تعریف کنید. همچنین و همان‌طور که پیش از این در اولین تریلر منتشر شده از بازی دیدیم، محیط Gears 5 نسبت به قسمت‌های پیشین از رنگ‌بندی متنوع‌تری بهره‌مند خواهد بود و طی این بازی منظره‌های چشم‌نواز زیادی را مشاهده خواهیم کرد. البته این اطلاعات هنوز از سمت مایکروسافت تایید نشده و برای اطلاعات رسمی از Gears 5 باید تا کنفرانس مایکروسافت در E3 2019 منتظر بمانیم.

Gears 5 در تاریخ نامشخصی برای ایکس باکس وان و پی سی (ویندوز ۱۰) عرضه خواهد شد. طی E3 سال گذشته مایکروسافت سه نسخه متفاوت از سری Gears of War را معرفی کرد که برای اطلاع از جزییات آن‌ها می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.

چه توقعاتی از نسخه جدید Gears of War دارید؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی