ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گوشی WALT اپل
تکنولوژی

گوشی سال ۱۹۹۳ اپل که هیچگاه به تولید انبوه نرسید [تماشا کنید]

سانی دیکسون افشاگر استرالیایی روز گذشته ویدیویی از گوشی WALT اپل را منتشر کرد که پیشتر با نام ویزی اکتیو لایف استایل تلفن هم شناخته می شد. این گوشی در جریان رویداد سال ۱۹۹۳ مک ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۱:۰۰

سانی دیکسون افشاگر استرالیایی روز گذشته ویدیویی از گوشی WALT اپل را منتشر کرد که پیشتر با نام ویزی اکتیو لایف استایل تلفن هم شناخته می شد. این گوشی در جریان رویداد سال ۱۹۹۳ مک ورلد بوستون رونمایی شد اما هیچگاه به تولید انبوه نرسید. همانطور که در تصویر می بینید این جد آیفون ظاهری شبیه به یک تبلت دارد اما همزمان میتواند نقش یک گوشی و ماشین فکس را ایفا کند.

ویدیویی که توسط افشاگر استرالیایی منتشر شده گوشی WALT اپل کاملا عملیاتی را نشان می دهد که به صفحه ای تاچ مجهز شده و یک آدرس بوک داخلی به نام کالر آی دی دارد. برای سهولت کار با نمایشگر دستگاه هم یک استایلوس به بدنه آن متصل شده است. گوشی WALT اپل تکنولوژی های جالب توجهی هم برای خود داشت که از آن جمله می توان به تکنولوژی تشخیص دست خط، دسترسی آنلاین به حساب های بانکی و حتی سفارشی سازی زنگ موبایل اشاره نمود.

گوشی WALT اپل در قالب رنگ سفید کلاسیک (که نمونه اولیه از آن نیز با قیمت ۸۰۰۰ دلار در سال ۲۰۱۲ در وبسایت eBay فروخته شد) و خاکستری موجود بود که در ویدیو هم این رنگ را مشاهده میکنید. این دستگاه همچنین هارد درایو ویژه خود را داشت که Mac OS 6 را اجرا می کرد و از قطعات پاوربوک ۱۰۰ تولید شده بود.

گوشی WALT اپل طی همکاری آن با یک شرکت مخابراتی به نام BellSouth طراحی شد که بعدها توسط اپراتور At&T خریداری شد. پیش از آنکه تکنولوژی ارسال ایمیل همه گیر شود دستگاه های فکس محبوبیت زیادی در دفاتر کاری آمریکاری طی دهه ۹۰ میلادی داشتند و خلاصه کلام آنکه این گوشی گرچه حالا بسیار ابتدایی و قدیمی به نظر می رسد اما در دوران خود میتوانست یک تکنولوژی پیشرفته به حساب بیاید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • molavy
    molavy | ۲۱ فروردین ۱۳۹۸

    از سال ۹۳ هنوز این مشکل دیر بالا اومدن سیستم عامل رو نتونستن رفع کنن.

  • GEEEEK
    GEEEEK | ۲۱ فروردین ۱۳۹۸

    لگ ترسناکی داره خدایی

مطالب پیشنهادی