ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

با اسلحه‌های Rage 2 بیشتر آشنا شوید [تماشا کنید]

بتسدا که وظیفه نشر بازی Rage 2 را بر عهده دارد، امروز تریلر جدیدی را از آن به اشتراک گذاشت. این تریلر روی 10 اسلحه و قابلیت دیوانه وار شخصیت اصلی بازی تمرکز دارد. تریلر ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ | ۲۲:۵۹

بتسدا که وظیفه نشر بازی Rage 2 را بر عهده دارد، امروز تریلر جدیدی را از آن به اشتراک گذاشت. این تریلر روی 10 اسلحه و قابلیت دیوانه وار شخصیت اصلی بازی تمرکز دارد.

تریلر جدید بازی Rage 2، قابلیت‌های مختلفی را به نمایش می‌گذارد که در جریان درگیری‌های مسلحانه قابل استفاده هستند. از مهم ترین قابلیت‌ها، می‌توان به Slam، Vortex و Barrier اشاره کرد. مورد اول نوعی انرژی است که دشمنان اطراف خود را به صورت معلق در هوا درآورده و سپس آن‌ها را منفجر می‌کند. از این قابلیت می‌توان برای از پا در آوردن دشمنان پشت کاور استفاده کرد.

مورد دوم، شامل پرش به هوا و سپس کوبیدن مشتی به زمین می‌شود که با ایجاد مشتی شوک دهنده، به دشمنان در بازی Rage 2 صدمه وارد می‌کند. مورد سوم نیز همان‌طور که از نامش پیداست، نوعی دیواره محاظفتی ست که از برخورد گلوله‌ها با کاربر جلوگیری می‌کند. در بخش‌های دیگر تریلر نیز اسلحه‌های دیوانه وار بازی از جمله مسلسل، پیستول، شاتگان و یک نوع موشک اندار به تصویر کشیده می‌شود.

چندی پیش، دو تن از توسعه دهندگان بازی Rage 2 با نام‌های عاد آلگرن و لوک والمو مصاحبه‌ای با مجله رسمی پلی استیشن انجام دادند. طبق صحبت‌های این دو، اید سافتور و بتسدا از همان ابتدا به دنبال داستانی قوی برای این عنوان بودند. در نتیجه، اکثر شخصیت‌ها و دشمنانی که کاربر در طول بازی‌ با آن‌ها ملاقات می‌کند، دارای پیش زمینه داستانی خواهند بود.

بتسدا در چند ماه اخیر نسخه نینتندو سوییچ عناوین مختلف خود از جمله Wolfenstein 2: The New Colossus و DOOM Eternal را تایید کرد. پیش از آن نیز محصولات قدیمی تر را در دسترس دارندگان این کنسول دستی قرار داده بود. با در نظر گرفتن این اتفاقات، بسیاری انتظار داشتند که بازی Rage 2 برای سوییچ عرضه شود اما طبق گفته سازندگان این نسخه به دلیل مشکلات فنی توسعه نمی‌یابد.

در پایان، لازم به ذکر است که بازی Rage 2 در تاریخ  ۲۴ اردیبهشت برای سه پلتفرم پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی