ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

یخچال های بوش
تکنولوژی

تکنولوژی بلاکچین به یخچال های بوش می آید

چند سال پیش بود که تکنولوژی بلاکچین دنیا را به تسخیر خود در آورد. این فناوری به چنان محبوبیتی دست  پیدا کرد که حتی یونیسف نیز تصمیم گرفت از آن برای کمک رسانی به مردم ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۴:۳۳

چند سال پیش بود که تکنولوژی بلاکچین دنیا را به تسخیر خود در آورد. این فناوری به چنان محبوبیتی دست  پیدا کرد که حتی یونیسف نیز تصمیم گرفت از آن برای کمک رسانی به مردم مناطق دورافتاده آفریقا استفاده کند. البته در ماه های اخیر از محبوبیت تکنولوژی بلاکچین به میزان زیاد کاسته شد با این حال هنوز هم فناوری مذکور جذابیت هایی دارد و طبق آخرین خبرها یخچال های بوش نیز در آینده نزدیک به این فناوری مجهز می شوند.

شرکت آلمانی بوش اخیرا اعلام کرده که قصد دارد با همکاری کمپانی دیگری به نام Wien Energie که از غول های انرژی اتریش محسوب می شود یخچال هوشمند تازه ای تولید کند که از قابلیت های مرتبط با بلاکچین پشتیبانی خواهد کرد ضمن آنکه امکانات لوازم خانگی هوشمند متصل به اینترنت را هم برای کاربرانشان به ارمغان می آورند.

تکنولوژی بلاکچین در یخچال های بوش

برای شروع انرژی مورد نیاز یخچال های بوش با کمک تکنولوژی بلاکچین تولید خواهد شد و مالکان این یخچال ها نیز قادر خواهند بود ببینند که آن انرژی دقیقا از کجا آمده و روی منبع آن کنترل کامل داشته باشند.

این یعنی کاربران یخچال های بوش می توانند انتخاب کنند که انرژی مورد نیاز دستگاه از طریق پنل های خورشیدی تامین شود یا مزارع بادی و دیگر جایگزین های موجود. در واقع منبع انرژی با کمک یک اپلیکیشن موبایل قابل کنترل خواهد بود.

یخچال های بوش علاوه بر قابلیت های مبتنی بر بلاکچین، امکانات دیگر لوازم خانگی هوشمند را هم در خود خواهند داشت که از آن جمله میتوان به کنترل از راه دور دمای داخل یخچال، دریافت هشدار در صورت باز ماندن درب و دریافت گزارش دقیق مصرف برق اشاره کرد که به کاربران امکان خواهد داد راحت تر میزان مصرف یخچال های بوش را تحت نظر بگیرند.

Peter Gönitzer مدیرعامل Wien Energie در بیانیه ای اینطور گفته:

تکنولوژی بلاکچین برای ما به سان یک فرصت است و همین حالا با کمک مشتریان پایلوت خود مشغول تست آن هستیم. هدفمان بالا بردن میزان دسترسی به انرژی و فراگیرتر نمودن آن در آینده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • MATELF
    MATELF | ۲۲ فروردین ۱۳۹۸

    یخچالم بلاکچین دارشد تلگرام نشد...

    • Ali۰۱.
      Ali۰۱. | ۲۳ فروردین ۱۳۹۸

      والا اون اسکل مارو اسکل کرد

مطالب پیشنهادی