ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لپ‌تاپ و تبلت‌ جدید گوگل به‌زودی معرفی می‌شوند

ماه گذشته، Business Insider گزارش داد که گوگل دیگر سراغ تولید پیکسل بوک و پیکسل اسلیت نخواهد رفت اما ظاهرا این کمپانی به سایت ورج اعلام کرده که در حال توسعه لپ‌تاپ و تبلت‌های جدیدی ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۰:۱۵

ماه گذشته، Business Insider گزارش داد که گوگل دیگر سراغ تولید پیکسل بوک و پیکسل اسلیت نخواهد رفت اما ظاهرا این کمپانی به سایت ورج اعلام کرده که در حال توسعه لپ‌تاپ و تبلت‌های جدیدی است.

در حال حاضر جزییات دیگری از زمان معرفی این محصولات در دسترس نیست اما بر اساس گزارش 9to5Google می‌توان طی کنفرانس بعدی گوگل در سال ۲۰۱۹ منتظر معرفی سخت‌افزار  جدیدی از سمت این کمپانی برای استفاده تجاری بود. به نظر می‌رسد این دستگاه‌های جدید هدفی را دنبال خواهند کرد که پیکسل بوک و پیکسل اسلیت در رسیدن به آن ناکام بودند.

استیو جیکوبز، مدیر تولید بخش پیکسل بوک در این رابطه گفته: «ما فکر می‌‌کنیم‌ کارهای منحصر به فردی هستند که می‌توانیم با استفاده از پیکسل بوک و پیکسل اسلیت، آن‌ها را به صورت متفاوتی انجام دهیم. کاری که کمک می‌کند مواردی که واقعا به دنبال آن هستید در این دوره ابتدایی سرویس‌های ابری، به راحتی قابل انجام باشد.»

لپ‌تاپ

جالب است بدانید در پروفایل لینکدین جیکوبز، جدا از مدیریت بخش‌های پیکسل بوک و پیکسل اسلیت به اسمی ناآشنا به نام Emerging اشاره شده که می‌تواند به یکی از پروژه‌های معرفی نشده گوگل مرتبط باشد. در توضیحات لینکدین جیکبوز آمده که آن‌ها در حال تلاش برای پیدا کردن راهی هستند که کار و بازی کردن با کامپیوترهای شخصی را متحول می‌کند. بنابراین می‌توان انتظار داشت که گوگل در حال کار روی نوع دیگری از پی سی است.

به طور کلی‌، طی چند وقت اخیر گوگل مانور زیادی روی سرویس‌های ابری داده و باید منتظر معرفی محصولات جدیدی از سمت این کمپانی مرتبط با این حوزه باشیم. در همین راستا گوگل در جریان رویداد GDC 2019 از پلتفرم استریم بازی خود با نام استیدیا (Stadia) رونمایی کرد. سرورهای این پلتفرم آنقدر قدرتمند هستند که توانایی پردازش بازی‌ها را با وضوح تصویر 4K و نرخ فریم 60 دارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی