ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Gigantic X؛ به‌خاطر انسانیت و البته پول

تزریق کمی آدرنالین بیشتر به یک گیم‌پلی تکراری چه نتیجه‌ای را به‌همراه دارد؟ این سوالی است که Gigantic X می‌خواهد جواب بدهد. این نوع اکشن نقش‌آفرینی‌ با دوربین بالا را تاکنون در عناوین گوناگونی دیده‌ایم اما ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۹:۰۰

تزریق کمی آدرنالین بیشتر به یک گیم‌پلی تکراری چه نتیجه‌ای را به‌همراه دارد؟ این سوالی است که Gigantic X می‌خواهد جواب بدهد. این نوع اکشن نقش‌آفرینی‌ با دوربین بالا را تاکنون در عناوین گوناگونی دیده‌ایم اما ویژگی که Gigantic X را به اثری متفاوت‌تر تبدیل کرده، نبردهای پر زد و خوردتر آن است.

در Gigantic X آن‌قدر همه‌چیز سریع اتفاق می‌افتد که بازیکن دائما باید انگشتش را روی دکمه‌ها نگه دارد و همین سرعت بالا نیز بزرگترین برگ برنده بازی به‌حساب می‌آید. Gigantic X داستان گروهی مزدور را روایت می‌کند که برای نجات انسانیت و البته دریافت مقدار زیادی پول تصمیم می‌گیرند به سیاره‌های مختلف رفته و با بیگانگان بجنگند.

داستانی کلیشه‌ای که بستری برای یک گیم‌پلی جذاب را فراهم کرده است. پیش از ورود به نبردهای Gigantic X می‌توانید از بین سه شخصیت مختلف که هر کدام قدرت‌های خودشان را دارند، یکی را انتخاب کنید. بعد از فرود آمدن به سیاره نیز در چند دقیقه بیگانگان گروه به گروه به سمت شخصیت اصلی حمله می‌کنند و مهمترین کاری که باید انجام بدهید، حمله به آن‌ها است.

هر کاراکتر دو اسلحه دارد که هر اسلحه نیز به دو قدرت مجهز شده، بنابراین جدا از تیراندازی با اسلحه‌ها می‌توانید از آن‌ها استفاده کرده و مسیر پیروزی را هموارتر کنید. البته در ادامه با گرفتن اسلحه‌های جدیدتر هم به قابلیت‌های بیشتری دسترسی پیدا خواهید کرد که روند مبارزات را تغییر می‌دهند.

Gigantic X می‌خواهد یک اکشن تمام عیار باشد و این تعداد زیاد اسلحه‌ها، شخصیت‌ها و قدرت‌هایی که می‌توان گرفت باعث شده تا بازی به بخشی از این هدف برسد. در هنگام نبرد هر لحظه می‌شود با تغییر اسلحه استراتژی متفاوتی برای مبارزات را پیش گرفت و از قدرت‌های مختلفی استفاده کرد.

دومین ویژگی که به کمک Gigantic X آمده تا بازی جذاب‌تر بشود، حضور دشمنان متنوع است. جدا از اینکه هر چند مرحله یک بار با باسی (همان غول مرحله آخر خودمان) روبه‌رو خواهید شد که به لطف سیستم مبارزات منحصر به فردش می‌تواند تا حدی بازیکن را به چالش بکشد.

اما چیزی که مانع این شده تا Gigantic X به آن اثری که انتظار داریم برسد، بخش فنی بازی است. Gigantic X حجم خیلی زیادی دارد اما از لحاظ ظاهری آن‌قدرها اثر قابل توجهی نیست و بخش مهم‌تر قضیه به افت فریم‌های گاه‌وبی‌گاه برمی‌گردد. عنوانی که در آن سرعت حرف اول را می‌زند باید یک تجربه روان ارائه بدهد و Gigantic X در این زمینه کاملا موفق عمل نمی‌کند.

البته بازی فعلا در مرحله عرضه محدود به‌سر می‌برد و احتمالا تا زمان انتشار نهایی، این مشکلات مربوط به گرافیک نیز حل شوند. هرچند برای بازیکن‌هایی که یک دیوایس نسبتا قدرتمند دارند و خواهان اکشنی سرعتی هستند، بازی همچنان اثری سرگرم‌کننده بود و می‌تواند برای مدتی آن‌ها را پای نبرد با بیگانگان بنشاند.

Gigantic X

Gigantic X

سازنده: Action Square قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 2280 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • ahadm ۸۸۸۸
    ahadm ۸۸۸۸ | ۲۲ فروردین ۱۳۹۸

    هیچوقت این سبک بازی ها رو درک نکردم ..چه جوری اینا رو بازی می کنند

  • Mamad Shafi
    Mamad Shafi | ۲۲ فروردین ۱۳۹۸

    یا اکثر امام زاده ها حجمش از بازی های سنگین گرافیکی موبایل بیشتره

مطالب پیشنهادی