اسپین آف جدید سریال «The Walking Dead» با حضور قهرمانان زن در مسیر ساخت

اسپین آف جدید سریال «The Walking Dead» با حضور قهرمانان زن در مسیر ساخت

به نظر می رسد که دنیای سریال روزگاری پرطرفدار و هیجان انگیز «مردگان متحرک» (The Walking Dead) به این زودی ها به پایان نخواهد رسید. روز دوشنبه، شبکه AMC اعلام کرد که یک اسپین آف جدید از این سریال در حال آماده سازی مقدمات ساخت است که اگر چه هنوز نامی برای آن انتخاب نشده اما به جای دستور ساخت یک اپیزود آزمایشی، دستور ساخت یک فصل کامل را دریافت کرده است. گفته می شود که داستان اسپین آف جدید «مردگان متحرک» بر روی دو زن جوان تمرکز خواهد داشت که بخشی از اولین نسل بزرگ شدگان در دنیا آخرالزمانی سریال هستند.

The Walking Dead

مدیران اجرایی این شبکه که در نشست شبکه های AMC در منهتن گرد هم آمده بودند اطلاعاتی در مورد داستان و شخصیت های این سریال جدید را افشا کرده اند: «برخی قهرمان می شوند و برخی دیگر افراد شرور. در نهایت همه آن ها برای همیشه تغییر خواهند کرد. همه بزرگ شده و در نقش هایشان تثبیت می شوند، هم خوب ها و هم بدها». این اسپین آف جدید، مت نگرت را در مقام شورانر خواهد داشت. وی در طول سال های گذشته به عنوان نویسنده و تهیه کننده این سریال فعالیت داشته و با دنیای زامبی ها و بازماندگان عصر پساآخرالزمانی غریبه نیست. اسکات ام گیمپل، خالق داستان سریال «مردگان متحرک» که مدت کوتاهی قبل از مقام شورانری سری اصلی کنار رفته و مدیریت بخش محتوای کل دنیای «مردگان متحرک» را بر عهده گرفت نیز بخشی از این پروژه خواهد بود.

The Walking Dead

با مسئولیت های جدید، کیمپل می تواند بر تمامی محتواهایی که در دنیای «مردگان متحرک» ساخته می شود نظارت داشته و در آن ها دخل و تصرف انجام دهد. به همین دلیل به نظر می رسد که اسپین آف پیشرو اولین تلاش او در زمینه ساخت دنیایی جدید و مرتبط با دنیای «مردگان متحرک» پس از کنار رفتن از جایگاه شورانر سری اصلی باشد. فیلم برداری این سریال جدید تابستان امسال آغاز شده و ۱۰ اپیزود را شامل خواهد شد. سکانس های این سریال جدید در ویرجینیا فیلمبرداری خواهند شد و AMC اعلام کرده که برنامه ریزی ها برای پخش این سریال در سال ۲۰۲۰ را انجام داده هر چند در مورد ماه آن اطلاعاتی بدست رسانه ها نرسیده است.

بیشتر بخوانید: ساخت ۳ فیلم تلویزیونی از روی سریال «مردگان متحرک» با بازی اندرو لینکلن تایید شد

The Walking Dead

دیوید مدن، مدیر برنامه ریزی شبکه ها و استودیوهای AMC در سخنانی در این باره چنین گفته است: «ما هیجان زده هستیم که مردگان به سرک کشیدن خود به گوشه ای جدید از دنیای پساآخرالزمانی ادامه خواهند داد، گوشه ای که داستان ها و شخصیت هایی متفاوت از آنچه در مردگان متحرک دراماتیزه شده اند و هدف هیجان زده کردن یکی از پرشورترین پایگاه های طرفداری در تلویزیون است. اسکات از زمان به عهده گرفتن رییس بخش محتوا، با دیدگاه متفاوت و خلاقانه خود برای این فرانچایز، رهبری باارزش برای این دنیا بوده است. همچنین از اینکه مت را در کنار خود داریم هیجان زده هستیم، که برای بیش از ۵ سال بخشی حیاتی از خانواده مردگان متحرک بوده و اپیزودهای ماندگاری از مردگان متحرک را نویسندگی کرده است».

The Walking Dead

سارا بارنت از شبکه های AMC نیز در این باره می گوید: «بدنبال یک فصل نهم شگفت انگیز از مردگان متحرک و در حالی که به فصل جدید مورد انتظار Fear در تابستان پیش رو نزدیک می شویم، این لحظه ای هیجان انگیز برای فرانچایز مردگان است که در یک محیط بسیار رقابتی به تلاش ادامه خواهد داد.خوشحالیم که با برخی از خلاقت ترین افراد در این کسب و کار برای توسعه این دنیا در مسیرهای جدید و هیجان انگیز برای طرفدارانمان کار می کنیم». همانطور که انتظار می رفت، نگرت و گیمپل از این که ساخت اسپین آفی جدید از سریال «مردگان متحرک» به طور رسمی اعلام شد هیجان زده هستند، سریالی که پس از اسپین آف «از مردگان متحرک بترس» (Fear the Walking Dead) دومین اسپین آفی خواهد بود که از دنیای «مردگان متحرک» ساخته می شود.

The Walking Dead

گیمپل نیز در این باره چنین می گوید: «نشان دادن گوشه ای دیده نشده از دنیای مردگان متحرک در یک افسانه شناسی بسیار جدید، یک راه بسیار جذاب برای جشن گرفتن “دهه مردگان” در تلویزیون و بیش از ۱۵ سال کمیک های دیدنی رابرت کرکمن است. مت نگرت یکی از بهترین نویسنده-تهیه کنندگان در تاریخ بلند مردگان متحرک است. هیجان زده ام که در کنار او کار می کنم تا داستان هایی متفاوت از آنچه که تاکنون دیده ایم را روایت کنیم و اولین قدم هایمان را به دنیایی بزرگ تر بگذاریم». نگرت نیز در سخنانی از هیجانش می گوید: «من هم بسیار هیجان زده ام که بخشی از این سریال جدید در دنیای مردگان متحرک هستم. نویسندگی و تهیه کنندگی برای سری اورجینال کار یک عمر برای من بوده است و مفتخرم که با اسکات و تمامی اعضای خوب گروه مردگان در شبکه AMC در این ظرفیت جدید کار خواهم کرد. بی صبرانه منتظرم که طرفداران این فرانچایز چیزی که برایشان پخته ایم را ببینند».

The Walking Dead

هنوز معلوم نیست که شخصیت های سریال اورجینال «مردگان متحرک» در این اسپین آف جدید حضور خواهند یافت یا خیر اما با توجه به سخنانی که توسط تیم مدیریتی شبکه AMC  در مورد این سریال جدید گفته شده به نظر می رسد که داستان این اسپین آف بر روی گروهی کاملاً جدید از بازماندگان در مکان و زمانی مشابه دنیای «مردگان متحرک» که تاکنون به آن پرداخته نشده متمرکز خواهد بود. شاید چنین خلاقیتی به افزایش جذابیت داستان و تعداد تماشاگران آن منتهی شود به خصوص که در فصل های اخیر شاهد کاهش مداوم و گسترده طرفداران این سریال بوده ایم. با خروج اندرو لینکلن در نقش ریک گریمز از سریال و خروج قریب الوقوع لورن کوهن و دانای گوریرا از نقش های مگی و میشون، مردگان متحرک می تواند از تازگی داستان و تاثیرات آن برای زندگی بخشیدن دوباره به این فرانچایز استفاده کند، تماشاگران را بار دیگر با این سریال آشتی داده و آن ها را به شخصیت ها و داستان های جدید متعهد سازد. در شرایط کنونی به نظر می رسد که سریال اسپین آف جدید شانس بالایی برای انجام چنین کاری داشته باشد.

بیشتر بخوانید: بشریت در دنیای آخرالزمانی «مرده های متحرک» چند سال دوام خواهد آورد؟

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود