ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رونمایی سامسونگ از گلکسی A20e؛ نسخه مینی گلکسی A20

سامسونگ امروز طی مراسمی در لهستان از سری جدید خانواده گلکسی A خود رونمایی کرد که در میان این محصولات، گوشی گلکسی A20e به عنوان محصولی کاملاً جدید توجه رسانه ها را به خود جلب ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ | ۰۹:۴۱

سامسونگ امروز طی مراسمی در لهستان از سری جدید خانواده گلکسی A خود رونمایی کرد که در میان این محصولات، گوشی گلکسی A20e به عنوان محصولی کاملاً جدید توجه رسانه ها را به خود جلب کرده است.

فلسفه ساخت گلکسی A20e مثل S10e بوده و کمپانی تلاش کرده همان مشخصات مدل اصلی را در قالبی کوچک تر به مشتریان عرضه کند؛ در واقع می توان گفت این محصولات نسخه مینی مدل های اصلی خود به شمار می روند.

گلکسی A20e

گلکسی A20e از باتری 3000 میلی آمپر ساعتی با شارژر 15 واتی برخوردار است

شرکت کره ای در موبایل مورد بحث از یک نمایشگر 5.8 اینچی LCD بهره برده که مانند مدل A20، رزولوشن 1560 در 720 و نسبت ابعاد تصویر 19.5:9 را ارائه می کند. نکته قابل توجه اینکه با کاهش اندازه از 6.4 اینچ به 5.8 اینچ، باتری دستگاه نیز کوچک تر شده و به جای نسخه 4000 میلی آمپر ساعتی، از یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی استفاه می کند. البته این باتری از فناوری شارژ سریع 15 واتی برخوردار بوده و مصرف انرژی گلکسی A20e نیز به مراتب کمتر از A20 خواهد بود.

گلکسی A20e

تفاوت دیگر دیوایس جدید با نسخه اصلی، استفاده از بدنه تمام پلاستیکی است که در پنل پشتی آن شاهد حضور اسکنر اثر انگشت در کنار ماژول دوربین دوگانه هستیم. لنز اصلی این دوربین با گشودگی دهانه f/1.9 و رزولوشن 13 مگاپیکسل توسط یک دوربین کمکی 5 مگاپیکسلی با لنز عریض همراهی شده و برای ثبت سلفی نیز دوربین 8 مگاپیکسلی (گشودگی دهانه f/2.0) در بریدگی نمایشگر قرار گرفته است.

گلکسی A20e

از نظر سخت افزار داخلی، گلکسی A20e با برخورداری از چیپست هشت هسته ای اگزینوس 7884 و رم 3 گیگابایتی، در پردازش امور روزمره مشکلی نخواهد داشت و حافظه 32 گیگابایتی آن نیز با استفاده از کارت حافظه تا 512 گیگابایت دیگر قابل افزایش خواهد بود.

لازم به ذکر است که سامسونگ در رویداد لهستان خود حرفی از قیمت A20e نزده اما با توجه به برچسب قیمت 200 یورویی مدل A20، دیوایس جدید احتمالاً با قیمت کمتری به دست مشتریان خواهد رسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی