ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ گلکسی A40 با دوربین دوگانه معرفی شد

در ادامه معرفی محصولات جدید از سری A سامسونگ، این کمپانی گلکسی A40 را در اروپا معرفی و عرضه کرده است. گلکسی A40 از یک صفحه نمایش ۵.۹ اینچی سوپر امولد با رزولوشن ۱۰۸۰ در ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۱:۳۹

در ادامه معرفی محصولات جدید از سری A سامسونگ، این کمپانی گلکسی A40 را در اروپا معرفی و عرضه کرده است.

گلکسی A40 از یک صفحه نمایش ۵.۹ اینچی سوپر امولد با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۰۲۰ پیکسل بهره می‌برد که در بالای آن یک حفره کوچک با حاشیه‌ای باریک دیده می‌شود. سامسونگ برای گلکسی A40، یک چیپست اگزینوس ۷۸۸۵ سال ۲۰۱۷ و باتری ۳۱۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده کرده است. در ضمن، این گوشی از شارژ سریع ۱۵ واتی سامسونگ نیز بهره می‌برد.

این دستگاه به پردازنده ۸ هسته‌ای با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز، ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده که می‌توان آن را با استفاده از کارت حافظه تا ۵۱۲ گیگابایت ارتقا داد. در جلوی گوشی با یک دوربین سلفی ۲۵ مگاپیکسلی طرف هستیم در حالی که در پشت گلکسی A40 یک لنز ۱۶ مگاپیکسلی و یک لنز ۵ مگاپیکسلی فوق عریض دیده می‌شود.

گلکسی A40

در ضمن، حسگر اثرانگشت این گوشی هم در پشت آن قرار گرفته است. همچنین در پایین این دستگاه می‌توان جک هدفون ۳.۵ میلی متری، پورت USB-C و تنها اسپیکر آن‌ را پیدا کرد.

به طور کلی شاهد نوآوری خاصی در گلکسی A40 نیستیم اما این محصول با قیمت مناسب خود می‌تواند به گزینه‌ای مناسب در بازار گوشی‌های میان‌رده تبدیل شود. گلکسی A40 در زمان عرضه از اندروید پای پشتیبانی می‌کند و با قیمتی معادل ۲۸۰ دلار آمریکا در ۳ رنگ آبی، مرجانی و سفید دسترس کاربران قرار گرفته است.

پیش از این هم سامسونگ از گلکسی A80 با دوربین چرخنده ۴۸ مگاپیکسلی و گلکسی A20e که در واقع نسخه مینی گلکسی A20 است، رونمایی کرد. اسفند سال گذشته هم این کمپانی ۲ گوشی دیگر از سری A یعنی گلکسی A30 و A50 را معرفی کرده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mamad Shafi
    Mamad Shafi | ۲۲ فروردین ۱۳۹۸

    نست به باتریش قیمتش بالا هست شیومی با قیمت پایین تر باتری ۴ هزار میلی امپر بهتون میده و بقیه امکاناتش هم شیومی و هواوی دارن با قیمت کمتر

مطالب پیشنهادی