ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ایسر نیترو
تکنولوژی

ایسر سری لپ‌تاپ‌های گیمینگ اقتصادی «نیترو» را معرفی کرد

ایسر از لپ‌تاپ‌های اقتصادی جدید خود با نام‌های Nirto 7 و Nitro 5 رونمایی کرد. هر دو این لپ‌تاپ‌ها از یک صفحه‌نمایش ۱۵.۶ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل بهره‌ برده و از پردازنده ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۴:۲۶

ایسر از لپ‌تاپ‌های اقتصادی جدید خود با نام‌های Nirto 7 و Nitro 5 رونمایی کرد.

هر دو این لپ‌تاپ‌ها از یک صفحه‌نمایش ۱۵.۶ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل بهره‌ برده و از پردازنده نسل نهم Core اینتل استفاده می‌کنند. البته Nitro 5 شامل یک مدل با صفحه نمایش ۱۷.۳ اینچی هم خواهد شد.

در حالت عادی نیترو 7 و نیترو 5 به ۱۶ گیگابایت رم مجهز شده‌اند که البته می‌توان آن را تا ۳۲ گیگابایت ارتقا داد. حداقل پردازنده گرافیکی این ۲ لپ‌تاپ هم انویدیا GTX 1050 خواهد بود. در بخش حافظه داخلی نیز با ۱ ترابایت حافظه SSD و ۲ ترابایت حافظه معمولی طرف هستیم.

هر دو این محصولات، از پورت‌ USB-C، پورت HDMI، جک ۳.۵ میلی متری هدفون، خروجی اترنت و در نهایت USB 3.0 پشتیبانی خواهند کرد. مدل ۱۵ اینچی نیترو 5 از یک طراحی باریک و سبک بهره برده و ۲.۲ کیلوگرم وزن داشته و تنها ۲۵ میلی متر ضخامت دارد.

ایسر نیترو
ایسر نیترو 7

از سوی دیگر، مدل ۱۷ اینچی نیترو 5 به خاطر صفحه نمایش خود اندازه بزرگ‌تری داشته و با یک لپ‌تاپ ۲.۶ کیلوگرمی با ضخامت ۲۷ میلی متر روبرو هستیم. روی بدنه نیترو 5 هم رنگ قرمز به همراه لوگوی Nitro دیده می‌شود.

بر خلاف بدنه پلاستیکی Nitro 5، نیترو 7 از یک بدنه آلمینیومی سبک‌تر بهره برده و ضخامت آن هم از ۲۰ میلی متر فراتر نمی‌رود. به طور کلی، این مدل طراحی مدرن‌تری داشته و با توجه به ضخمات کم و وزن ۲.۴ کیلوگرمی خود، گزینه مناسبی برای استفاده روزمره محسوب می‌شود. در انتها، کیبورد هر دو مدل از نور قرمز رنگی در پس زمینه خود بهره می‌برند.

نیترو 7 و مدل ۱۷ اینچی نیترو 5 با یک بار شارژ کامل حداقل ۷ ساعت دوام خواهند آورد. این رقم برای مدل ۱۵ اینچی نیترو 5 نزدیک به ۸ ساعت خواهد بود. قیمت و تاریخ عرضه رسمی این لپ‌تاپ‌ها مشخص نشده است.

جدا از این لپ‌تاپ‌های گیمینگ، ایسر از برند جدید لپ‌تاپ‌های خود با نام ConceptD رونمایی کرده که به طور خاص برای طراحی و ویرایش ویدیو در نظر گرفته شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mr.am in.m
    Mr.am in.m | ۲۳ فروردین ۱۳۹۸

    ایسر جایگاه از دست رفته اش و به زودی پس خواهد گرفت واقعا ایسر عالی است

مطالب پیشنهادی