ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تریلر هنگام عرضه World War Z منتشر شد [تماشا کنید]

در حالی که تنها کمتر از یک هفته تا عرضه بازی World War Z زمان باقی مانده، استودیو سیبر اینتراکتیو تریلر هنگام عرضه این عنوان اکشن سوم شخص را در فضای مجازی منتشر کرد. این تریلر ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ | ۲۳:۰۰

در حالی که تنها کمتر از یک هفته تا عرضه بازی World War Z زمان باقی مانده، استودیو سیبر اینتراکتیو تریلر هنگام عرضه این عنوان اکشن سوم شخص را در فضای مجازی منتشر کرد. این تریلر که یک دقیقه زمان دارد، فرصتی به ما می‌دهد تا نگاهی کلی به فضای حاکم بر بازی بیندازیم

بازی World War Z دارای 4 اپیزود خواهد بود که هر کدام از آن‌ها در یکی از شهرهای نیویورک، مسکو، یورشلیم و توکیو دنبال می‌شود. اگرچه این اپیزودها شخصیت‌ها و داستان‌های متفاوتی دارند اما در نهایت به داستان کلی مرتبط خواهند شد. گیم پلی بازی نیز بر اساس مبارزه با تعداد بی شماری از زامبی‌ها طراحی شده است.

محتویات بازی World War Z تنها به بخش داستانی خلاصه نمی‌شود و سازندگان در سیبر اینتراکتیو بخش‌های چندنفره را نیز برای آن در نظر گرفته‌اند. در بخش «کاربر علیه کاربر»، دو گروه 4 نفره با هدف زنده ماندن مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند. در بخش «کاربر علیه کاربر علیه زامبی» نیز کاربران نه تنها باید گروه مقابل را از بین ببرند، بلکه باید از حمله زامبی‌های گرسنه نیز جان سالم به در ببرند.

اعضای استودیو سیبر اینتراکتیو 6 کلاس شخصیتی مختلف برای بازی World War Z در نظر گرفته‌اند که هر یک از آن‌ها دارای ویژگی‌ها و برتری‌های متفاوتی هستند. این شش گروه Exterminator ،Fixer ،Gunslinger ،Hellraiser ،Medic و Slasher نام دارند. شخصیت‌های کلاس Exterminators از کوکتل مولوتف و به طور کلی آتش برای صدمه زدن به دشمنان استفاده می‌کنند.

شخصیت‌های کلاس Slasher برای مبارزات در فاصله کم مناسب هستند، شخصیت‌های Hellraiser در استفاده از بمب‌های C4 تخصص دارند و شخصیت‌های کلاس Medic نیز می‌توانند با استفاده از تپانچه مخصوص خود دیگر شخصیت‌ها را به بازی بازگردانند.

در پایان، لازم به ذکر است بازی World War Z در تاریخ ۲۷ فروردین برای سه پلتفرم پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد. در ضمن، نسخه‌ پی سی این عنوان زامبی محور در انحصار فروشگاه اپیک گیمز قرار دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی