ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پی سی‌های قدرتمند سری ConceptD ایسر معرفی شدند

جدا از معرفی لپ‌تاپ‌های سری ConceptD ایسر ۲ پی سی جدید از همین سری را معرفی کرده است. اولین مدل از کامپیوترها، Concept D 900 نام دارد که با قیمت ۲۰ هزار دلاری خود، بیشتر ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۶:۱۵

جدا از معرفی لپ‌تاپ‌های سری ConceptD ایسر ۲ پی سی جدید از همین سری را معرفی کرده است.

اولین مدل از کامپیوترها، Concept D 900 نام دارد که با قیمت ۲۰ هزار دلاری خود، بیشتر از چیزی به یک ابر کامپیوتر شبیه است. می‌توان رم این پی سی را تا ۱۹۲ گیگابایت و حافظه داخلی آن را تا ۶۰ ترابایت ارتقا دارد. برای رسیدن به این مقدار رم، ۱۲ اسلات حافظه در نظر گرفته شده است.

D 900 به گرافیک RTX 6000 انویدیا مجهز شده و 99 درصد طیف رنگی RGB را پوشش داده و استاندارد رنگ پانتون نیز بهره‌مند است. جدا از این موارد، در این پی سی از ۲ پردازنده‌ی Xeon Gold اینتل استفاده شده که در مجموع ۴۰ هسته پردازشی دارند.

سری ConceptD ایسر

علاوه بر این پی سی گران‌قیمت که جامعه هدف آن محدود به گروه خاصی می‌شود، ایسر از ConceptD 500 هم رونمایی کرده که از پردازنده نسل نهمی Core i9 اینتل قدرت می‌گیرد  همچنین در این دستگاه از کارت گرافیک Nvidia Quadro RTX 4000 استفاده شده و می‌توان رم این کامپیوتر را تا ۶۴ گیگابایت ارتقا داد.

از نظر طراحی، این پی سی ظاهری متفاوت نسبت به استاندارد کلی محصولات ایسر داشته و در بالای کیس با یک بدنه طرح چوب طرف هستیم که تفاوت زیادی با دیگر پی سی معرفی شده توسط ایسر یعنی D 900 دارد. جالب است بدانید فن‌های ConceptD 500 صدایی بیشتر از ۴۰ دسی‌بل را تولید نخواهند کرد. این دسکتاپ قیمتی ۱۷۰۰ دلاری داشته و در ماه ژوئن سال جاری (خرداد - تیر) در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. به طور کلی، توان سخت‌افزاری D 500 به راحتی نیازهای کاربران سری ConceptD، یعنی طراحی و ویرایش حرفه‌ای فیلم را فراهم خواهد کرد.

علاوه بر سری ConceptD ایسر سری لپ‌تاپ‌های گیمینگ نیترو این کمپانی هم معرفی‌ شده‌اند که در رده اقتصادی قرار می‌گیرند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Ali۰۱.
    Ali۰۱. | ۲۳ فروردین ۱۳۹۸

    کرک هایم ?

  • Reza Dark
    Reza Dark | ۲۳ فروردین ۱۳۹۸

    یا پیغمبر. مگه میخوان موشک هوا کنن

مطالب پیشنهادی